saan selitellä jatkuvasti tuota kun hoidankin lapset kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierasharmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierasharmaana

Vieras
muksut 15v 3v 1v kaikki kotihoidossa, saan usein tuntemattomille kyselijöille selitellä että miski ihmeessä olen vielä kotona? miskei vanhemmat tytöt ole päiväkodissa?
Täällä kait tapana hylätä nuo vanhemmat alpset muiden vastuulle ja jäädä vauvan kanssa kahestaan kotiin, olishan se ihanan helppoa mutta eipä tuota minunkaan kantaani jaksa moni ymmärtää.
Meillä ulkoillaan joak päivä ja klapset saavat kyllä virikkeitä, moni ei tätä ymmärrä...
Kaksi noista käy 2xvko kerhossa jolloin saan olla kahestaan vauvan kanssa..
loitsojärjestelmä sanon minä:) vaikka tosin maksan enemmän kerhomaksuja kahdesta lapsesta kuin työtön kaverini joka laittanut neljä lastaan(nuorin 2,5v) päiväkotiin mitä hän mkasaa maksuja noista..

Onkohan tossa moka... Pitäis varmaan olla 5 v...? Minä peukutan sinulle, että hoidat lapsesi kotona! Sen parempaa paikkaa ei olekaan! :) Olet tosi hyvä äiti! :) Jotkut ei vaan ole niin äidillisiä, että osaisivat olla kotona lasten kanssa... Voi olla, että joillain on huono omatuntokin, kun laittaa lapset hoitoon, joten haluaisivat, että muutkin toimivat samoin ja siitä nuo ihmettelyt johtuvat. Älä välitä muista! Et voisi toimia enempää oikein. :)

Yhteistyössä