Saan orgasmin joka kerta, oletko kateellinen?

• Viestiketjun aloittaja asiat hyvin
  • Ensimmäinen viesti
asiat hyvin
:) Siis suuseksillä, jonka jälkeen vielä harrastetaan muutakin ja sekin tuntuu hyvältä. Mutta sitä isoa O:ta varten tarvitsee tuon suuseksin ja joka kerta sen mieheltäni saan.
Kuka muu voi sanoa olevansa yhtä onnekas? (eikä siis kettuilu mielessä vaan ihan mielenkiinnolla, että kuinka moni parisuhteessa oleva aina saa)

"Saana"
Suoraan sanottuna kyllä käy kateeksi. Mutta muuten ap:n suhteessa ei sit kai asiat olekaan hyvin, kun täytyy tommosella tulla kerskailemaan. Normaalissa onnellisessa suhteessa oleva pitäisi asiat omana tietonaan.

ap.
[QUOTE="Saana";27034899]Suoraan sanottuna kyllä käy kateeksi. Mutta muuten ap:n suhteessa ei sit kai asiat olekaan hyvin, kun täytyy tommosella tulla kerskailemaan. Normaalissa onnellisessa suhteessa oleva pitäisi asiat omana tietonaan.[/QUOTE]

ahhahahaa luulo ei ole tiedon väärti ;)

vierasss
Mäkin saan joka kerta ja yleensä vielä useamman mut en koskaan suuseksillä. Siitä oon kyllä vähän kade. Kyse ei ole siitä, ettenkö saisi suuseksiä, en vaan pidä siitä, vaikka haluaisin pitää. Vika ei ole miehessäni, en ole pitänyt siitä kenenkään kanssa.

ap.
[QUOTE="vieras";27034924]Kai tiedät, että orgigameja :) on erilaisia? Samalla lailla kuin suuseksillä, niin yhdynnälläkin saadut orgasmit voivat poiketa toisistaan hyvinkin paljon. Eroja tuo mm. eri tekniikka, seksissä ollut tauko, ajankäyttö, tunnelataus jne.[/QUOTE]

Joo mietin lähinnä tässä sitä kun itsekkin olen yhdyntä orgasmeja saanut, mutta ne eivät ole olleet niin voimakkaita kuin suuseksillä saatu. Olen sitten jättänyt sen tavoittelemisen kokonaan :p

:) Siis suuseksillä, jonka jälkeen vielä harrastetaan muutakin ja sekin tuntuu hyvältä. Mutta sitä isoa O:ta varten tarvitsee tuon suuseksin ja joka kerta sen mieheltäni saan.
Kuka muu voi sanoa olevansa yhtä onnekas? (eikä siis kettuilu mielessä vaan ihan mielenkiinnolla, että kuinka moni parisuhteessa oleva aina saa)
Mä en tartte suuseksiä sitä varten ja saan käytännössä joka kerta enemmän ku yhden.. Eli en ole kateellinen :D

Viimeksi muokattu:
minäpä
Mä en kyllä saa pelkällä nuolemisella, vaikka mies kuinka lipois :D Tarvin aina klitan voimakkaan itsenäisen hieronnan ja näin irtoaa itse aktissa ja sitten esim. jos mies sormettaa tai dildottaa mua :p Ja mies saa mut aina tulemaan, vaikken olekaan todellakaan mikään helppo nakki laukaistavaksi.

ap.
Alkuperäinen kirjoittaja minäpä;27034958:
Mä en kyllä saa pelkällä nuolemisella, vaikka mies kuinka lipois :D Tarvin aina klitan voimakkaan itsenäisen hieronnan ja näin irtoaa itse aktissa ja sitten esim. jos mies sormettaa tai dildottaa mua :p Ja mies saa mut aina tulemaan, vaikken olekaan todellakaan mikään helppo nakki laukaistavaksi.
Pitäs joskus varmaan koittaa eri keinoja.. mutta kun toi orkku on noin just hyvä niin tiedä haluanko luopua siitä :) Vaihtelu tietty virkistäis

ap.
[QUOTE="Vieras";27034983]En. Itse saan joka kerta ihan yhdynnässä. Oletko sinä nyt ap kateellinen? Laukean miehen kanssa aina samaan aikaan.[/QUOTE]

ja meillä asustaa vaaleanpunainen yksisarvinen :D :D

Yhteistyössä