Saan JATKUVASTI kuulla tytön nimestä :/

Tyttäremme nimi on Ella Eleonora Aleksandra

ja aina kun joku sitä kysyy niin sanoo että sehän on Leevi and the leavings.n
kappaleesta, jossalauletaan *koko nimi on Laura Jenna ELLInOOra Aleksandra Camilla Jurvanen

eikä ole SAMAN kuuloinen

Ärsyttäää |O :kieh:

tuli mullekin mieleen tuo laulu jo ennen kuin edes luin siihen asti, jossa leevin biisin mainitsit. eli nimestä tulee heti mielleyhtymä siihen biisiin varmaan aika monelle, nyt se soi mun päässä :D

...
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Ella Eleonora Aleksandra :LOL: :LOL:

Johan on nimi lätkäisty kersalle :LOL:
Mutta onneks sä olet joku turvallinen Pirkko tai Adalmiina Aina-Lempi niin voit nauraa toisille :saint:
Ihan turvallinen Jasmin on nimeni :saint: Ja kyllä, silti nauran noin naurettavalle nimelle :)

Eilen tilanne tämä : Ellan kanssa kaupassa --->> tapasin ystäväni koulu ajoilta ---->> kysyi saanko udellatytön nimeä, johon vastasin ELLA.. ystävä siihen, onko muitakin nimiä , johon minä sitten vastasin ----->> HA HA HA, eiks toi oo vähän ku siitä biisistä, --->> no heh heh. *heittää tomaatin takaraivoon* EI me edes ajateltu tämmöstä mieheni kanssa, nuo nimet kulkee suvussa ja sopivat yhteen.. plääh

voihan juulia...
vastaavaa koetaan meilläkin.. Lapseni nimi on Romeo, tullut suvusta ja toki antaessamme nimen tiesimme jotain tällaista tulevan.. Mutta alkaa jo pikkuhiljaa olla puutunut tähän "no missäs se Juulia on" lauseeseen..

Nimi Erkki
Alkuperäinen kirjoittaja Tiffendaalen:
Tyttäremme nimi on Ella Eleonora Aleksandra

ja aina kun joku sitä kysyy niin sanoo että sehän on Leevi and the leavings.n
kappaleesta, jossalauletaan *koko nimi on Laura Jenna ELLInOOra Aleksandra Camilla Jurvanen

eikä ole SAMAN kuuloinen

Ärsyttäää |O :kieh:
Tulevaisuuden Janica tai Jessica. Ja niin yrititte sitä välttää. Eip siinä mitään, varmaan janicoiden ja jasminien äiditkin luulivat parikolkyt vuotta sitten antavansa tosi hienostuneet nimet tytöilleen.

Älä välitä. Siskoni nimi on myös Elli. Hänellekin sitä lauletaan. Minulle puolestaan Emma-laulua, Emma kun olen... :) Voithan itse alkaa laulaa Lily Allenin tiettyä biisiä jos käy oikein kovasti ärsyttää! B)

vieras
Tosi kaunis nimi. Mä olen aina tykänny Eleonorasta. NImenomaan yhdellä oolla.

Mitäs tosta? Ota huumorilla vain!!!! Onhan se vähän samankuuloinen, koska siinä on sitä noraa ja alexandraa. Mutta naura vaan noille jutuille. Onpas prinsessallanne sitten peräti "oma" biisikin.

Yhteistyössä