Saamme lapsen kanssa toimeentulotukea n.780€ tälle kuulle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Yh-äiti"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";28561244]Sun vastauksista huomaa heti, että oot alle 25v, poikaystävä jätti ku tulit raskaaksi ja joskus sillointällöin oot tehny vähä töitä. En mä jaksa välittää sun "ilkeilystä" Sä oot sosiaalipummi siihen asti kunnes sossu lakkaa maksamasta sulle rahaa ja todellakin joudut työtä tehdessäsi miettimään että mihin rahasi laitat. Ja vaikka olisit vanhempikin, niin asenteesta huomaa että ei paljon jaksa oma yrittäminen mihinkään suuntaan piisata.

Ja lue uudelleen se mun eka teksti. "Pummailemalla" - ei tarkoita sua henk. koht. Lue ne yläasteen äikän kirjat uudelleen jotta ymmärrät eron. MÄ EN SANONU ETTÄ JUURI SÄ OLET PUMMI.

Paitsi nyt sanon, sun asenteen perusteella, että sä olet pummi. Nyt mä sen vasta sanoin. Onko hyvä näin ? :)[/QUOTE]

Pieleen meni ikä ja se, että mut on jätetty. Töitä olen kyllä tehnyt joten tiedän mitä työnteko on. Oma yrittäminen kyllä riittää ja sen ehkä tajuaisit jos osaisit lukea, että olen opiskellut ammatin parantaakseni elintasoamme.

Aina rupeaisi jankkaamaan ja kiukuttelemaan niin sua ei heti tunnistaisi. Hyökkäävät vastauksesi ja takertumisesi paljastavat sinut aina. Sanon tämän ihan ystävyydellä. Olet tosiaan myös kokki :) ja juuri valmistunut lähäri

Alkuperäinen kirjoittaja älä yritä;28561262:
Ap on yli 30v, lapsi koulussa, toinen koulutus hankittu just, tehnyt monta viikkoa aloituksia tuosta kesätyöstään ja ekasta palkastaan täällä.

Niinkö? Mä tein kylläkin ensimmäisen aloituksen työstäni, lapsi lopetti juuri eskarin ja kyseessä on ensimmäinen ammatti. Palkka ei tule olemaan ensimmäinen palkkani koska olen mä palkkaa saanut ennemminkin.

Mutta en ala sulle selittämään yhtään enempää koska sä selvästi haluat uskoa mun olevan joku toinen.

No tämän kuun kun vielä jaksatte kärvistellä, niin sit helpottaa :hug:
toimeentulotuella kyllä pärjää kun vähän katsoo, että mitä ostaa.

MUTTA, jos on aiemmin tilaillut lehtiä, ostanut osamaksulla tms, silloin summa on tosi pieni eikä välttämättä riitä laskuihin :(

Alkuperäinen kirjoittaja älä yritä;28561275:
Aina rupeaisi jankkaamaan ja kiukuttelemaan niin sua ei heti tunnistaisi. Hyökkäävät vastauksesi ja takertumisesi paljastavat sinut aina. Sanon tämän ihan ystävyydellä. Olet tosiaan myös kokki :) ja juuri valmistunut lähäri

Arvon persereikä hankkii ny aiva ekaksi ittelleen oman elämän ja lopettaa tuollaasen saatanan paskanjauhannan musta!!!!!!!!!!!! Vittu sä oot sairas tyyppi.

Tulet minulle selittämään, yrität keinolla millä vain saada viimeisen sanan :) Seuraavaan aloitukseesi tästä samasta aiheesta, muista, älä heti paljasta suuttumistasi. Olethan sinä saanut baarihommista palkkaa, mites se baarimestarikoulutus, onko se jo valmis?

Alkuperäinen kirjoittaja älä yritä;28561302:
Tulet minulle selittämään, yrität keinolla millä vain saada viimeisen sanan :) Seuraavaan aloitukseesi tästä samasta aiheesta, muista, älä heti paljasta suuttumistasi. Olethan sinä saanut baarihommista palkkaa, mites se baarimestarikoulutus, onko se jo valmis?

Kerro ny mulle ääliö miten mun tekemiset liittyy ap:seen?!?!?!?!? Ja mitä vitun alootuksia mä oon muka jatkuvasti tehny ku sä kerran niin hyvin tiät mun tekemiset?!?!?!?!?!

Alkuperäinen kirjoittaja älä yritä;28561310:
Nopeasti hermo ja tulit harava tänne mua haukkumaan ;) miksi oletat, että viittaan sinuun?

Mee hoitoon noiden harhojes kans. Joo ihan sattumaan viitata lähihoitajaan, kokkiin ja baarimestariin. Juu et tietenkään tarkoottanu mua. Vittu mikä säälittävä pelle oot.

Alkuperäinen kirjoittaja älä yritä;28561323:
Harava, miksi luulet, että viittaa sinuun :D taisi osua trollaaminen paremmin kuin uskoin ;)

Edelleen miten mä liityn tähän alootukseen ja miten ap liittyy mun tekemisiin???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

[QUOTE="...";28560669]Noh, mulle jää oikeasta palkasta laskujen ja lainanlyhennyksen jälkeen 400e/kk ruokaan ja bensaan sekä "ylellisyyksiin"

Jotta aika paljon sitä pummailemallakin näköjään tienaa.[/QUOTE]

Ei tuo mitään pummailemista ole. Jos laskennallisesti jää tuon verran miinukselle, sen summan saa sossusta. Niin sääkin saat, sen summan joka jää miinukselle, kun lasketaan sun tulot ja hyväksyttävät menot.

Yhteistyössä