Saamari mikä ilta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja D-mamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

D-mamma

Aktiivinen jäsen
26.06.2005
3 902
12
38
olin likan kanssa jumbossa ostoksilla,tarkoitus oli ostaa hänelle vaatteet mun serkun häihin.. no löytyi ihana setti kappahlista,kassa jonossa huomasin ett lompakko oli jääny kotiin |O |O varasin vaatteet ja haen ne sit huomenna..
onneks palautettiin pulloja sen verran ett saatiin maitoa ja leipää huomiseksi.

sitt tullaan kotiin,kumpaakaan pojista ei ole syötetty eikä iltapesty |O |O
no hoidin ne.. sit vihdoin kun pääsin koneelle (mies tällä aikaa pelas yhtä helvetin tyhmää peliä) ja piruuttani kurkkasin sivuhistorian,niin sieltähän selvis ett ukko on käyny sekä näillä sivuilla (lukemassa mun yv:t) että mun sähköpostissa (jossa on aika monta asuntohakemus vahvistusta)

voi vittu mikä kyylä |O |O |O

kun tää prkl kone tallentaa ne salasanat ja tunnukset.. tosin nyt vaihdoin salasanan ja teen sellasen pikku jäynän ettei ukko saa näitä auki..oikeesti syö aika lailla

Alkuperäinen kirjoittaja D-mamma:
sitt tullaan kotiin,kumpaakaan pojista ei ole syötetty eikä iltapesty |O |O
no hoidin ne.. sit vihdoin kun pääsin koneelle (mies tällä aikaa pelas yhtä helvetin tyhmää peliä) ja piruuttani kurkkasin sivuhistorian,niin sieltähän selvis ett ukko on käyny sekä näillä sivuilla (lukemassa mun yv:t) että mun sähköpostissa (jossa on aika monta asuntohakemus vahvistusta)

voi vittu mikä kyylä |O |O |O

Jaa siis miehesi piti hoitaa nuo iltatoimet? Miksi sitten menit itse hoitamaan nuo, eikös se ollut hänen tehtävänsä?

Ja sivuhistoriasta: etteivät vaan olleet sinun omia jälkiäsi...?

ei se kerkee kun sen pitää pelata..siis sen mielestä on ihan sama mihin aikaan ipanat menee nukkuu. ja kun ne on pakko saada sänkyyn ajoissa niin,no se vaan on jonkun tehtävä.

ja sivuhistorian olin tyhjentäny ennen kun lähdin kauppaan.. ja kyllä se myönsi käyneensä.no ei käy enää :o erohan meillä on edessä,siks on v-mäinen k-pää

Yhteistyössä