Säälittävä ihminen on se joka:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Glorinha
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Glorinha

Aktiivinen jäsen
07.09.2008
7 381
0
36
Tekee tietyistä nimimerkeistä mollaavia aloituksia! Inhottava lukea, kun aletaan jotain mollata julkisesti. Vaikka joku ärsyttäisikin, niin miksi ei voi laittaa yksityisviestiä ko. henkilölle tai antaa olla vaan?

Tälle palstalle mahtuu yhtä monta mielipidettä, kuin kirjoittajaa. Jos ei sitä voi sulattaa, niin palstan vaihto vois olla paras idea silloin.

Ärrinmurrin!!! :kieh:

Koko päivän olen täällä tuon tuosta visiteerannut enkä ole huomannut tuollaista.

Kerran oli muuten minustakin (vanhan palstan aikana) joku lyhyt mollausketju, olin oikein otettu :)

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 44 v;22582327:
Koko päivän olen täällä tuon tuosta visiteerannut enkä ole huomannut tuollaista.

Kerran oli muuten minustakin (vanhan palstan aikana) joku lyhyt mollausketju, olin oikein otettu :)

En mäkään koko päivää oo täällä ollut... :D Mä oon tänään nähnyt Scarlettia ja Rieputarallaa koskevat ketjut, mutta onhan sellasia monista ollut. :(

En mäkään koko päivää oo täällä ollut... :D Mä oon tänään nähnyt Scarlettia ja Rieputarallaa koskevat ketjut, mutta onhan sellasia monista ollut. :(

Ai jaa, näin minäkin että Rieputarallaasta oli ketju mutta en edes avannut sitä kun on mennyt aika riehuessa muissa ketjuissa.

En minäkään toden sanoakseni käsitä, miksi kukaan aloittaa mollausketjun ja miksi näihin ketjuihin kukaan mitään kommentoi.

Jos jonkun "nettipästä" risoo, niin voihan täällä solvata asianomaista päin näköäkin eikä aloittaa sitä varten mitään vähäjärkistä lapsellista mollausketjua!

Mutta olisinko minä sitten poikkeus kun minua ei nämä nettikeskustelukaverit juurikaan vituta? Asiat riitelee, äiti ei tai jos äiti riitelee niin se on nopeasti äidin puolelta unohtunut.

Yhteistyössä