Säälittää jo nytten tuleva satuhää pari :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja dddd
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En seuraa Satuhäitä paitsi joskus vahingossa tulee nähtyä 5 min pätkä, enkä ole niitä ketjujakaan täällä juurikaan lukenut, mutta kyllähän tuosta heti löytyi ainakin muutama asia johon keskustelupalstoilla takuulla tullaan takertumaan.

Me mentiin miehen kanssa kihloihin 4kk ensitapaamisesta ja virallisesti muutettiin yhteen 5kk ensitapaamisesta. Vaikka käytännössä oltiin saman katon alla oltu alusta asti... Että ei toi nyt niin kummallista ole mun mielestä.

Tupakointi
ylipaino
lihavuusleikkaus

siinä onki sitte puitavaa taas monenkymmenen sivun verran:D

TOSIN ehkä joutuu ihmetellä nopeeta muuttoa yhteen jne.. kun on kuitenki lapsia ja mieskin tuntematon entuudestaan.. Olisin ite ainaki tutustunu siihen mieheen vähä paremmin ennekuin olisin esitelly lapselle saatikka harkinnu mitää yhteenmuuttoo. Mut tässä tapauksessa kävi hyvin.

[QUOTE="vieras";23243358]kyllä on mukavaa kun tollainen mastodontin kokoinenkin voi löytää rakkauden, antaa mullekin toivoa et vielä joskus tärppää[/QUOTE]

Ei sais nauraa mut, mastodontin kokoinen?:laugh: Oli vaan niin hauskasti sanottu.

äh, mä nain mun miehen 3-4kk kirjeenvaihdon jälkeen. Ensitapaaminen lentokentällä :D siinä olis kyl ollu aika hyvä show satuhäihin. Eipä haittaa arvostelut, ollaan vieläkin naimisissa eikä edes hirvittänyt vaikka mies luulikin mua eka netissä vaanivaksi sarjamurhaajaksi ;) Tosin tuskin olisin saanu henkeä pois jos toinen on merijalkaväenmiehiä....

Tupakointi
ylipaino
lihavuusleikkaus

siinä onki sitte puitavaa taas monenkymmenen sivun verran:D

TOSIN ehkä joutuu ihmetellä nopeeta muuttoa yhteen jne.. kun on kuitenki lapsia ja mieskin tuntematon entuudestaan.. Olisin ite ainaki tutustunu siihen mieheen vähä paremmin ennekuin olisin esitelly lapselle saatikka harkinnu mitää yhteenmuuttoo. Mut tässä tapauksessa kävi hyvin.

"kävi hyvin" ?? Mistä sä sen vielä tiedät miten noille käy, tai kenellekään. Häihinkö se elämä loppuu?
Se on kuule niin, että naimisiin menon jälkeen ne todelliset karvat miehistä vasta kuoriutuu, se on nähty maailmansivu.

Mutta kai noi ihan seesteistä elämää viettelevät, en siis piruja halua seinille maalata.

Yhteistyössä