Säälin exäni avovaimoa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Irmaliisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Irmaliisa

Vieras
Säälin exäni avovaimoa, vaikka en häntä tunne, näöltä ja nimeltä tiedän.
Säälini johtuu siitä, että heillä on lapsi, kohta 2-vuotias eikä tämä lapsen isä ole aikuinen vieläkään! Ikää hänellä on pian 28 vuotta, mutta käyttäytyy kuin pahainen teini.
Pettää, on yrittänyt myös minua saada takaisin sänkyynsä (ei toivoakaan, että olisin suostunut!), baarissa käpälöi 18 vuotiaita tyttösiä pil**n toivossa ja soittelee parille exälleen edelleen.
Minulle ei soittele, koska olen tehnyt selväksi, että en tahdo olla missään tekemisissä niin pitkään aikaan, kun hän on parisuhteessa eikä ole rehellinen avovaimolleen.
Haluaisin mennä sanomaan tälle naiselle, että jättää tuollaisen kakaran, joka ei osaa asettua aloilleen, vaan aina täytyy olla uusia valloituksia ja "uutta lihaa", toisen tunteista välittämättä.

Eihän tämä minulle kuulu, mutta pahalta tuntuu tämän naisen puolesta.

Sääli on sairautta. Jotkut ei vaan näe miten niitä kusetetaan. Tuli myös mieleen että liekö exäsi pitää sua vielä talutusnuorassaan kun olet tehnyt selväksi että niin kauan kun hän on parisuhteessa et halua olla tekemisissä hänen kanssaan. Liekö muuten ottaisit takaisin ja olisiko se enää sitten kakara sun mielestä vai olisitko samalla lailla tyhmä kuin tuo nykyinen avovaimo?

Alkuperäinen kirjoittaja stranger:
Sääli on sairautta. Jotkut ei vaan näe miten niitä kusetetaan. Tuli myös mieleen että liekö exäsi pitää sua vielä talutusnuorassaan kun olet tehnyt selväksi että niin kauan kun hän on parisuhteessa et halua olla tekemisissä hänen kanssaan. Liekö muuten ottaisit takaisin ja olisiko se enää sitten kakara sun mielestä vai olisitko samalla lailla tyhmä kuin tuo nykyinen avovaimo?

En ottaisi takaisin, elän tahollani onnellisessa suhteessa nykyisin.
Tarkoitin, etten tahdo olla hänen kanssaan edes tervehtimis-asteisissa väleissä, niin kauan kuin hän jatkaa tuota tyyliään.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
vaan silloin on inhimillinen ja terve kun osaa/uskaltaa tuntea myös sääliä. Ihminen on tietyllä tapaa kova, jos ei tunne sääliä.

sääli ja empatia ovat kaksi eri asiaa... säälivä ihminen asettaa itsensä toista ylemmäksi kuvitellen olevansa fiksumpi ja parempi kuin se säälittävä raukka jota kohtaan hän tuntee sääliä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
vaan silloin on inhimillinen ja terve kun osaa/uskaltaa tuntea myös sääliä. Ihminen on tietyllä tapaa kova, jos ei tunne sääliä.

sääli ja empatia ovat kaksi eri asiaa... säälivä ihminen asettaa itsensä toista ylemmäksi kuvitellen olevansa fiksumpi ja parempi kuin se säälittävä raukka jota kohtaan hän tuntee sääliä.

No kyllä mä ainakin pidän itseäni fiksumpana ja parempana kuin montaa ihmistä... etkö sinä sitten?

Uusimmat

Yhteistyössä