kysyin ite kanssa tota että onks jotain rajoituksia niin ei kuulemma oleAlkuperäinen kirjoittaja timpalanti:Tarkottaaks tää sitä, et jos saa minimiä-rahaa, ni et periaatteessa menetä mitään vaikka viikollakin töissä? Saaks tehdä hommii iha rajattomin määrin?
22e on minimi ja sitä siis saat niiltä päiviltä kun olet töissä muuten sitä mitä sulle on määrättyAlkuperäinen kirjoittaja ap:paljon on minimi äitiyspäiväraha?
entäs jos mä olisin vaik tässä kuussa 4 päivänä töissä la-su niin saanks koko kuulta sen minimi äp.rahan?
Palkan lisäksi saat muilta päiviltä normaalit äitiyspäivärahat, mutta niiltä lauantaipäiviltä kun teet töitä, saat minimirahan. Ja sunnuntailta et saa äitiyspäivärahaa ollenkaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap:paljon on minimi äitiyspäiväraha?
entäs jos mä olisin vaik tässä kuussa 4 päivänä töissä la-su niin saanks koko kuulta sen minimi äp.rahan?
Hoitovapaalla voit tehdä niin paljon töitä kun haluat. Palkka vaikuttaa vaan tulosidonnaiseen hoitolisään, ei muuhun tukeen. Lapsen on vain oltava hoidossa jossain muualla kuin kunnallisessa tai yksityisessä päivähoidossa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mites hoitovapaa? viel oon äitiyslomalla mut kohta jään hoitovapaalle. töitä vain niin ettei lapsi mee hoitoon.
vaikuttaaks siihen jotenkin?
lapset olis kotonaAlkuperäinen kirjoittaja Just eilen Kelasta asiaa selvittänyt:Hoitovapaalla voit tehdä niin paljon töitä kun haluat. Palkka vaikuttaa vaan tulosidonnaiseen hoitolisään, ei muuhun tukeen. Lapsen on vain oltava hoidossa jossain muualla kuin kunnallisessa tai yksityisessä päivähoidossa.Alkuperäinen kirjoittaja ap:mites hoitovapaa? viel oon äitiyslomalla mut kohta jään hoitovapaalle. töitä vain niin ettei lapsi mee hoitoon.
vaikuttaaks siihen jotenkin?