Saakos läppärin näppäimet jotenkin irti?

Saa käsittääkseni ihan vaan nyppäämällä kun laittaa kynnen näppäimen alle ja nyppäsee irti.. Näin ainakin mun läppärissä ja sit vaan painamalla oikealle kohdalle loksahtaa paikalleen.. Kissa selvitti mulle tämänkin asian kun yritti terottaa kynsiään läppärin näppäimiin :D
 
...
mun läppärin näppämien alla on sellane metalli tikku mikä pitää sit laittaa koloihin et pysyy kiinni sil se tavallaa kun näppäintä painaa niin tulee takaisin eikä jaa pohjaan
 
Sys admin
Toistaseks vastaan tulleet läppärit ollu koottuna. Eli tarpeeks ruuveja pois, ni lähtee näppis kokonaa hevon tuuttii ja siit sitte yksittäiset nappulat hemmet....pois.
 
vehnikkä
Mulla 1v sain revittyä tuon välilyönti näppäimen irti. Kotvanen meni miettiessä että miten sen saa takaisin laitettua. Siellä oli kaksi vastakkaista "niveltä" joihin piti näppäin ekaksi kiinnittää ja rautalanka kiinnitys -sivulta ja suoraan eteenpäin- jotenki noin...
 
Mulla on Acer ja näissä on aika kova homma putsailla. Pientä näpräystä vaatii,jotta saa näppäimet takaisin. Nuo sivun näppäimet ja välilyöntinappula ovat jotenkin vioittuneet ja niitä täytyy oikein ajatuksen kanssa painaa.
Jos saisin aikaiseksi, fiksaisin nuo kuntoon.
Melko pieniä osia tuolla näppäinten alla on. :whistle:
 
Antinäppäin
Ei kannata irrottaa läppäreist mitää näppäint! mä irrotin 2 näppäint ni yks meni paskaks sillee et sitä ei enää saa takas ja toine on vaikee laittaa koska ne jotku miniosat on nii helvetin vaikeit!!!!!!!!! ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ vihaan näit näppäimii! Just sattu olee nuolinäppäimet viel ja oon kova pelailee :mad: Mä oon iha skitsona PERKELE
 
anu
Kannattaa ostaa sitä "paineilmaa" ja sillä puhistella noi näppikset, meillä ainaki toiminu:) Nii ei tartte irrotella niitä:D Muistaakseni sitä on ihan kaupassa myynnissä, toivottavasti en ihan väärässä ole:/ :)
 

Yhteistyössä