Saakohan sossun lapulla millaset kengät vaan.

Ollaan joskus haettu tt tukea ja viimeksi sossussa tuli puhetta että saataisiin joku lappu millä saa koko remmille talvikengät kenkäkaupasta. Mutta onkohan siinä joku rajoitus että ne pitää olla tietynlaiset tai juuri talvikengät? Olen kuolannut eräitä stiletti korkoisia bilekenkiä mutta mulla ei ole ollut niihin varaa.. :D Saisikohan sillä lapulla ostettua ne.. :p Onko kellää kokemusta noista sossulapuista?
 
Joo,saa
Ollaan joskus haettu tt tukea ja viimeksi sossussa tuli puhetta että saataisiin joku lappu millä saa koko remmille talvikengät kenkäkaupasta. Mutta onkohan siinä joku rajoitus että ne pitää olla tietynlaiset tai juuri talvikengät? Olen kuolannut eräitä stiletti korkoisia bilekenkiä mutta mulla ei ole ollut niihin varaa.. :D Saisikohan sillä lapulla ostettua ne.. :p Onko kellää kokemusta noista sossulapuista?
Kyllä sillä voi varmaan ostaa ihan millaiset kengät haluaa, mutta voi olla että nuo mainitsemasi ovat kalliimmat, joten joudut maksamaan ison osan itse. Ei sieltä isoja rahoja kenkiin saa, vaan ne laput mitoitetaan jonkun Prisman yms markettien edullisimpien kenkien mukaan.
 
Hankalaa
Lapussa lukee "halvimmaan vaihtoehdon mukaiset"
Mutta eihän kaikki kengät sovi kaikkien jaloille. Ymmärrän, jos maksetaan halvimman vaihtoehdon mukaan niin, että voi laittaa loput itse, jos haluaa kalliimmat, mutta ei kenkiä voi valita pelkän hinnan mukaan. Kenkien lestit ovat kaikki erilaisia, samoin jalat. Ja esim. jotkut eivät voi käyttää korkoja - tai sitten vastaavasti jollain täytyy vaikka selkävaivojen vuoksi olla muutaman sentin korko.
 
Svlsnsnns
Ollaan joskus haettu tt tukea ja viimeksi sossussa tuli puhetta että saataisiin joku lappu millä saa koko remmille talvikengät kenkäkaupasta. Mutta onkohan siinä joku rajoitus että ne pitää olla tietynlaiset tai juuri talvikengät? Olen kuolannut eräitä stiletti korkoisia bilekenkiä mutta mulla ei ole ollut niihin varaa.. :D Saisikohan sillä lapulla ostettua ne.. :p Onko kellää kokemusta noista sossulapuista?
Stileteillähän sitä voi koko talven hangessa rämpiäkkin joo... Ja käydä sossuun piikkiin bilettämässä...stanan pummi hyväksikäyttäjä....
 
työssä käyvä
No just. Mä saan tukea mutta ei mulla ole rahaa ostaa vaatteita eikä mitään muutakaan. Kaikki menee elämiseen.
Sohvat ovat vanhoja ja rikkinäisiä. Keittiön tuoleissa hyvä kun uskaltaa istua kun ovat rikki.
 
työssä käyvä
No ei meilläkään ole kaikki huone kalut priimaa. Miksi pitäisi olla?
Olisi kiva saada uudet jotka eivät ole rikki. Pitää olla tyyny perseen alla kun istuu sohvalla. Ja tosiaan keittiön tuolit ovat hajalla. Nuo on ostettu joskus 90-luvulla.
Mulla ei olisi tv:tä eikä pesukonetta ellen olisi saanut niitä vanhemmilta ja siskolta. Tv on ostettu joskus kauan sitten. Menee rikki hetkenä minä hyvänsä. Tämän ikivanhan läppärin sain kaverilta.
 

Yhteistyössä