I
ihmettelee.....
Vieras
vuokrattua asuntoa ilman lupaa?(siis asunto myynnissä,minä vuokralla ja kuulin että vuokrabantaja on käynyt sisällä huoneistossa näyttämässä vuokra asuntoani kysymättä minulta,en siis ollut kotona...)
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä meillä aikoinaan kävi ukko ilman lupaa nuuskimassa, kun ei me oltu kotona. Sanoi vielä silloin kun me muutettiin siihen, ettei sillä ole vara-avainta asuntoon, että pitäkää avaimista huolta.
Alkuperäinen kirjoittaja ilona:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä meillä aikoinaan kävi ukko ilman lupaa nuuskimassa, kun ei me oltu kotona. Sanoi vielä silloin kun me muutettiin siihen, ettei sillä ole vara-avainta asuntoon, että pitäkää avaimista huolta.
Meille ei yhdet vuokranantajat antaneet kun yhden kotiavaimen.. tarvivat kuulemma ite toista että pääsivät meiän autotalliin.. :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun olen käynyt asuntoesittelyssä ei asunnon omistaja tai vuokralainen ole ollut koskaan paikalla, ainoastaan esittelijä ja minä.
Alkuperäinen kirjoittaja Provo:Alkuperäinen kirjoittaja ilona:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:kyllä meillä aikoinaan kävi ukko ilman lupaa nuuskimassa, kun ei me oltu kotona. Sanoi vielä silloin kun me muutettiin siihen, ettei sillä ole vara-avainta asuntoon, että pitäkää avaimista huolta.
Meille ei yhdet vuokranantajat antaneet kun yhden kotiavaimen.. tarvivat kuulemma ite toista että pääsivät meiän autotalliin.. :kieh:
Kyllä meilläkin on joidenkin kämppien avaimet ja kerran ollaan jopa käytetty niitä, kun oli ukko ottanut mustalaispojan asumaan, joka ei maksanut vuokriaan ja piti saada jäbä veke kämpästä.
Uhkasi meitä poliiseilla, kun oltiin omin luvin menty kämppään, josta oli sähköt katkaistu, pakastin jäätynyt ja alkanut sulamaan lattialle jne.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kun olen käynyt asuntoesittelyssä ei asunnon omistaja tai vuokralainen ole ollut koskaan paikalla, ainoastaan esittelijä ja minä.