Saako vauvan totutettua kantoliinaan kun se ei tykkää siitä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auttakee ny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

auttakee ny

Vieras
Haluaisin kantaa 3vkoa vanhaa liinassa kun se on sellainen sylikissa, mutta aina kun kokeilen laittaa sen niin se hermostuu ihan täysillä eikä yhtään tykkää. Onko mahdollista että vähä kerrallaan totuttelemalla saisin sen pitämään liinassa olosta vai pitääkö haudata koko haave? Mulla tricot-slen kantoliina. Isommat sisarukset on ihan tykänny liinassa olosta, mutta tää kuopus ahdistuu jostain syystä. Vai pitäiskö kokeilla jotain toisenlaista kantovälinettä? Itse vaan tykkään hirveesti tosta omasta liinastani ja haluaisin käyttää sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja liinu:
Mitä sidontoja oot kokeillut?

sitä kehtosidontaa (tai mikä se virallinen nimi on, joka käy vastasyntyneestä alkaen) ja sit sitä joka käy 2viikkoisesta se kaksoisristisidonta- mikälie nyt oli. mulla noi sidontojen nimet hukassa vaikka oon niitä käyttäny.

Johtuukon nyt näistä helteistä? Trikooliinahan on aika lämmin. Onko lapsella ollu vaatetta päällä? Jos kokeilisit ihan ihokkain kantaa? Mun mielestä pienelle lapselle paras oli ristisidonta, ei kakkonen siis, vaan se missä lapsi tulee "kengurupussiin" ja risti tehdään siihen päälle. Ei sovi kovin isolle lapselle, itse taisin käyttää n kuukauden ikään asti.

Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Johtuukon nyt näistä helteistä? Trikooliinahan on aika lämmin. Onko lapsella ollu vaatetta päällä? Jos kokeilisit ihan ihokkain kantaa? Mun mielestä pienelle lapselle paras oli ristisidonta, ei kakkonen siis, vaan se missä lapsi tulee "kengurupussiin" ja risti tehdään siihen päälle. Ei sovi kovin isolle lapselle, itse taisin käyttää n kuukauden ikään asti.

body on ollu päällä ku oon kokeillu. mitenkäs toi sidonta eroaa siis kakkosesta (tyhmä kysyy)?mä en oo kauhean monia sidontoja kokeillu edellistenkää lasten aikana mut ne oli ihan tyytyväisiä missä vaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:

body on ollu päällä ku oon kokeillu. mitenkäs toi sidonta eroaa siis kakkosesta (tyhmä kysyy)?mä en oo kauhean monia sidontoja kokeillu edellistenkää lasten aikana mut ne oli ihan tyytyväisiä missä vaan :D

Höh sanoin ihan väärän nimenkin, ei ristisidonta vaa kietaisuristi :D Alkaa näistä jo olla aikaa...

Tässä sidonta ohje, pienelle vauvalle jalat sujautetaan kokonaan smokkivyöstä muodostettavaan pussiin, isommalle lapselle jalat jätetään jo ulkopuolelle.

http://www.kantoliinakanava.fi/kantoliinakanava/tekstisivu.tmpl?navi_id=243

Yhteistyössä