Saako valittaa? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aurinkokunta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Aurinkokunta

Aktiivinen jäsen
01.11.2006
11 030
1
36
Kouvolan peräkylä
Päätä särkee, jäseniä vihmoo, pää vuotaa räkää. Yskittää niin, että kylkiluut on kovilla. Palelee ja kuumottaa, palelee ja taas kuumottaa.
Nenä loistaa kun Petteri Punakuonolla konsanaan.

2½v:lla sama tauti, samoin 15v esikoisella. Tästä välistä 13v, 10v, 9v, 7v, ja 6v on terveitä. 4v kuumeilee, mutta ei ole vielä muuten kipeä.

Tänään 1-vuotissynttäreitä viettävä kuopus on myös terveen kirjoissa.

Mies on töissä, tietenkin. Kukaan ei tietenkään halua tulla avuksi, koska meiltä saa taudin.
Mie oon ihan poikki. Illalla pitäs vielä kauppaan :/

Eipä kuulosta hääviltä :/ Käske miehes tuoda töistä tullessaan Carmolis-tippoja jos teiltä ei niitä löydy. Kaveriksi niille vaikka Panadol Hottia. Jos se edes hiukan auttaisi. Tai jos apteekki on lähellä niin pistäs 13v. hakemaan, saat ehkä nopeampaa. Eikö miehes vois käydä kaupassa ja tuoda ne välttämättömät?

Saa valittaa :hug: Kurjaa jos et yhtään apua saa :( Kyllä mä olin kaveria auttamassa samantapaisessa tilanteessa(erona et hällä vain yks lapsi)senkin uhalla et ite sairastuisin.Voisimpa tulla teillekin avuksi jos asuisin sielläpäin..Mut toivottavasti pian helpottaa!Paljon jaksuja ja pikasta paranemista teille kaikille! :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:
Eipä kuulosta hääviltä :/ Käske miehes tuoda töistä tullessaan Carmolis-tippoja jos teiltä ei niitä löydy. Kaveriksi niille vaikka Panadol Hottia. Jos se edes hiukan auttaisi. Tai jos apteekki on lähellä niin pistäs 13v. hakemaan, saat ehkä nopeampaa. Eikö miehes vois käydä kaupassa ja tuoda ne välttämättömät?

Apteekkiin on 10km. Niin, ja mulla on miehen pankkikortti täällä, jos oisin päivällä tarvinnut rahaa lääkäriä tmv varten.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mitä teidän tytölle kuuluu?Vieläkö on kiusattu.Ketjukin täällä jollain sivulla on..

Kiitos kysymästä, tilanne on nyt pysynyt rauhallisena. Kaikki hyvin siinä jutussa.

Toivotaan että niin pysyykin :)
Kuinka 2v nukkui yö meni?Illalla/yöllä kirjoittelit että oli illalla kuumekouristus.

Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Mitä teidän tytölle kuuluu?Vieläkö on kiusattu.Ketjukin täällä jollain sivulla on..

Kiitos kysymästä, tilanne on nyt pysynyt rauhallisena. Kaikki hyvin siinä jutussa.

Toivotaan että niin pysyykin :)
Kuinka 2v nukkui yö meni?Illalla/yöllä kirjoittelit että oli illalla kuumekouristus.

Juu, yö meni kuitenkin hyvin. Tosin en mie paljoa nukkunut, kun mie aloin tän röhimisen itse :/

Yhteistyössä