saako tietoon mistä "lehtifirmasta" soitto tuli???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Vieras
siis mulle soitti äsken joku lehtikauppias. yritti vängällä myydä lehtiä! hermostu ku en ostanut...sano, et HEi "Lissu" näin hyvä mahollisuus, miks et ota?? siis Lissu mikä sulle sitte sopii, jos ei tämä?? vastasin, et mulle sopii se, että kun haluan lehden lukea meen kirjastoon ja luen lehden siellä... No mene kirjastoon sitte lukemaan...tuut tuut tuut!!! luurin löi korvaani!!! olin vähän että höh... ja ajattelin pistää palautetta, mut mistä mä tiedän mikä firma! numero jäi muistiin, mut ei Enirosta eikä googlesta löytyny mitää!!!! AUTTAKAA!!!!
muutenki oli tosi törkee myyjä!!!

Alkuperäinen kirjoittaja SummerTime:
Ne ei välttämättä soittele mistään "lehtitalosta", vaan sellaisesta call centeristä missä myydään muutakin.

Mutta yleensä nämä call centerit ovat keskittyneet myymään jonkun tietyn lehtitalon lehtiä, tai operaattoreiden liittymiä...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja SummerTime:
Ne ei välttämättä soittele mistään "lehtitalosta", vaan sellaisesta call centeristä missä myydään muutakin.

Mutta yleensä nämä call centerit ovat keskittyneet myymään jonkun tietyn lehtitalon lehtiä, tai operaattoreiden liittymiä...

Jotkut, ei kaikki. Joissakin saatetaan myydä lehtiä, sähköä, parranajovälineitä ja vaikka mitä..
ap:n kyssäriin vielä, jäikö se numero sun näyttöön? Voithan laittaa sen numeron googleen.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
numero jäi mulle ja yritin googlettaa, mut ei tullut suomen kielisiä sivuja! joten en ymmärtänyt!

Jos se soitti jostain Espanjan toimistosta. Ainaki nikolexilla ja jaromaticilla on siellä tietääkseni firmat, kun tuttu on siellä ollu töissä.

Yhteistyössä