Saako teillä lapset valita omat reppunsa?

Itse ovat saaneet valita, jo tarharepuista lähtien, kunhan on ollut tarkoitukseen sopiva. Nyt ekaluokkalaisella on käytössä viime vuoden eskarireppu, se on edelleenkin kuin uusi, sattui hyvälaatuinen kappale, ja kelpasi edelleen ekaluokkalaiselle. Repun tilalle tyttö sai sitten valita uuden penaalin jne ja pinon uusia vaatteita kouluun :)

 
Fleur de la Cour
Lapseni saa valita millaisen vaan haluaakin. Tänä vuonna ei saanut olla yhtään mitään kuvaa repussa. Ostan joka vuosi uuden repun. Lapseni saa muutenkin valita myös vaatteensa ja kenkänsä. Mulla on itsellä lapsuuden trauma siitä kuinka jouduin aina taistelemaan saadakseni jotakin mitä halusin.
 
Kouluunlähtö on lapselle sen verran iso juttu että kyllä se mieleisen repun valinta kuuluu asiaan. Meillä ei poika ei antanut muuta kriteeriä kuin että on oltava autoaiheinen. Löysikin aika äkkiä mieleisensä ja jämäkän repun, joka oli myös edullinen. Kai se on kuitenkin pääasia että se reppu on tukeva ja hyvä selässä. Itse olisin varmasti valinnut pojalle hillitymmän näköisen repun mutta minulle on tärkeää että poika itse kokee repun mielekkääksi.

 

Yhteistyössä