Saako teillä lapset katsoa Simpsoneita?

Aiemmin ei ole saaneet katsoa. Voi olla että nyt antaisin jo 7v:n katsoa... ehkä. Vaikka parempi näin kun ei katso, eipä sitä meillä kukaan muukaan katso. Joskus ollaan oltu veljeni luona ja Simpsonit tulleet ja silloin en ole antanut lastemme katsoa, olivat pienempiä silloin ja aika raju jakso meneillään...

7 ja 9 vee eivät katso, eivät kylllä ole sen perään kyselleetkään. Minusta siinä on kielenkäyttöä ja asioita, jotka eivät vielä sovi meidän lastemme ikätasolle.

Mutta kuten sanottua, siitä ei ole tarvinnut edes keskustella, kun sitä ei katso meillä kukaan eikä ole kiinnostunut - ihan sama siis kuin vaikka Salkkareiden kohdalla.

Eikä mua koskaan häirinnyt väkivalta tai roisi kielenkäyttö. Mutta mua rupesi pelottamaan kun muutamassa jaksossa ihan yhtäkkiä jonkun kasvot muuttui, esim. siinä kun Homer unohtaa hakea Bartin kentältä niin sellaiseksi valuvaksi hirviöksi tai sitten selman häissä pääkalloksi. Halloween-jaksot oli tietty pelottavia, mutta ne osas arvatakin. Tuli välillä uniin ja lopetin itse katsomisen n.10v joksikin aikaa.

Särkynyt Lasinukke
Meillä melkein vuosikas ei katso edes Pingua, saati sitten Simpsoneita tai Salkkareitakaan. Tai no, saattaa se vilkaista sieltä lattialta leikin ohesta, mutta ei ole tv:seen liimautunut.

Yhteistyössä