Saako teillä lapset katsoa Simpsoneita?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kyllä. Miksi ei saisi?
salkkareita ei katsota eikä muita, jotka opettavat haukkumaan toisia.
No onhan Simpsoneissakin kaikenlaisia aiheita, esim. yhdessä jaksossa Homer söi jonkun extra-tulisen chilin, ja lähti tripille.
Joo, mutta siinä ei koko ajan vedetä mattoa alta ja opeteta että kaikenlaien kieroilu ja pahan tekeminen toisele on normaalia.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
[

Joo, mutta siinä ei koko ajan vedetä mattoa alta ja opeteta että kaikenlaien kieroilu ja pahan tekeminen toisele on normaalia.
Kyllähän Bart tekee melkein joka jaksossa, jonkun källin. Ja entä Tikku ja Takku? Ne tekee toisilleen pahaa koko ajan?
no ensinnäkin simpsinit on piirretty ja se on tekstitetty joten sitä ei kuule ihan pienet ja piirrettyjä ei pidetä ihan totena kuten salkkareita.

Ja ne källit on sellaisia erialisia kuin salkkareissa, joissa opetetaan pirullisuuutta ja ilkeyttä ja pahansuopuutta a kiusaamista.

Eivät saa katsoa, ei se mun mielestä sovi 2- ja 4-vuotiaille. Homer kuristaa Bartia ja sen sellaista.
Mutta en mä telkkaria sulje tai vaihda kanavaa jos lapset kävelevät ohi mun katsoessani Simpsoneita. Eihän nuo englantia ymmärrä, eikä ne jää toljottamaan töllöä.

Yhteistyössä