Saako teillä lapsi katsoa kun käytte vessassa tai vaihdatte tamponin/ siteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lapseton porvoolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon kyllä niin "ahdasmielinen" että käyn ihan yksin vessassa. Ja ovi kiinni! Ja niin meillä tekee myös mies ja lapset.
Mä en myöskään koskaan käy tyttöjen kanssa baarissa kimppapissalla.
Mua ällöttää ihan h*lvetisti ku joku käy paskalla ovi auki :x
Tai joku verinen rätti jätetään johonkin lavuaarin reunalle tms.
Mut ei voi mitään, mul on varmaan traumoja :xmas:

Lisäkysymys niille, jotka käyvät paskalla miehen kanssa.
Piereskelettekö myös ihan muinamiehinä silloinkin, kun mies vaikka ottaa teiltä suihin. Kun onhan se piereskely ihan luonnollista ja sentään pienempi "paha", kun paska?

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Lisäkysymys niille, jotka käyvät paskalla miehen kanssa.
Piereskelettekö myös ihan muinamiehinä silloinkin, kun mies vaikka ottaa teiltä suihin. Kun onhan se piereskely ihan luonnollista ja sentään pienempi "paha", kun paska?

En piereskele. Voin kyllä piereskellä vaikka sohvalla istuskellessa mutta en nyt sentään miehen naamalle kuitenkaan.

Mulla on ollut vauva mukana vessassa, kun en uskalla koiran kanssa sitä kahdestaan jättää.. En tiedä mitä sitten kun tyttö kasvaa.. Omassa rauhassa tykkään vessassa käydä, en miehen nähden enkä myöskään baarissa kimppapisuilla (ärsyttää kun jotkut kaverit änkeää aina mukaan sinne koppiin).

Alkuperäinen kirjoittaja Lapseton porvoolainen:
Tuli tuosta toisesta aloituksesta mieleen... olen kuulemma oikeassa elämässä lapseton tai porvoosta (tai ehkä molempia) kun annan 2v 8kk lapseni nähdä sellaista.

Voi luoja... 7 vuoteen en ole laittanut vessan ovea kiinni, kun aina joku noista neljästä on ollut siinä iässä, että tulee äidin perässä... Ja onhan sitä sidettä "muutaman" kerran näinä vuosina ollut pakko vaihtaa...

Eli tosiaankin on lapset nähnyt senkin puuhan.

Kyllä meillä käydään vessassa suht aivoimesti. Pissalla saa käydä ihan koska vaan. Kakkajutut kyllä hoidetaan ihan omassa rauhassa, mutta ei se ole mikään katastrofi jos mies sattuu näkemään :)
Mitään kuukautisjuttuja en kyllä lapsen nähden hoitele, mutta kyllä mies on nähnyt miten homma toimii :D

Lapseni on nähnyt minut asettamassa puhtaan siteen pikku housuihin... Samoin joskus ollaan istuttu samaan aikaan vessassa, toinen pytyllä, toinen potalla. On kysynyt siteestä ja olen kommentoinut että aikuisten juttu.

Yhteistyössä