Saako teillä lapsi katsoa kun käytte vessassa tai vaihdatte tamponin/ siteen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lapseton porvoolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Lapseton porvoolainen

Vieras
Tuli tuosta toisesta aloituksesta mieleen... olen kuulemma oikeassa elämässä lapseton tai porvoosta (tai ehkä molempia) kun annan 2v 8kk lapseni nähdä sellaista.

no kyl lapset samaan aikaan on ollu vessassa kun mulla menkat mutta en osaa ajatella että heidän nähden rupeisin tamppoonia paikalleen tunkemaan. siteen yleensä nyppään heti irti vessaan mennessä ja käärin paperiin et puhtaan siteen laittamisen nuo jätkänpätkät kyl on nähny.

Minkä helevetin takia siellä vessassa pitää olla koko suku mukana? Ei ole ikinä ollut tarvetta edes vauvaikäistä vessaan ottaa seuralaiseksi.
Ei sinänsä vastaa varmaan kysymykseen, mutta miksei vessassa voisi käydä yksin? Mä ainakin haluan.

Vastasin siihen toiseen ketjuun ja vastaan tähänkin.

Onko siis todella niin hirveän epätavallista käydä saunassa 3-vuotiaan kanssa silloin kun äidillä on menkat ja tamponi? Silloin saattaa lapsi sen narun nähdä, huijui.

Alkuperäinen kirjoittaja Katriina:
Eipä oo muutakaan vaihtoehtoa, kun kolmevuotias ei vaan aina suostu olemaan yksin edes sitä aikaa, kun käyn vessassa.

Ehkä olisi jo aika opettaa. Sitten ihmetellään, mistä näitä ylipääsemättömän läheisriippuvaisia lapsia syntyy. :flower:

Käyttekö vessassa miehen nähden?
Entä vaihdatteko tamponia/sidettä miehen nähden?

Kyllä meillä ainakin mies on mut aika monta kertaa paskalla nähnyt, ja niin mäki sen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja e:
Vastasin siihen toiseen ketjuun ja vastaan tähänkin.

Onko siis todella niin hirveän epätavallista käydä saunassa 3-vuotiaan kanssa silloin kun äidillä on menkat ja tamponi? Silloin saattaa lapsi sen narun nähdä, huijui.

Saunassa käynti onkin ihan eri asia kuin verisen tamponin ulosvetäminen pikkulasten nähden.

Eipä oo muutakaan vaihtoehtoa, kun kolmevuotias ei vaan aina suostu olemaan yksin edes sitä aikaa, kun käyn vessassa.

Ai? Lapsi ulkopuolelle, ovi lukkoon, asiointi ja pois. Ei kestä kauaa, siinä ajassa ehtii hetken marista ja hakata ovea. Ei siinä mitään satu.

Kyllä meillä ainakin mies on mut aika monta kertaa paskalla nähnyt, ja niin mäki sen. :D

En ja en. Joku oma rauha pitää olla.

Käyn vessassa yksin. Ei ole mitään erityisiä estoja, muttei ole koskaan tullut mieleenkään että pitäisi käydä porukalla.

Alkuperäinen kirjoittaja Lex:

Ai? Lapsi ulkopuolelle, ovi lukkoon, asiointi ja pois. Ei kestä kauaa, siinä ajassa ehtii hetken marista ja hakata ovea. Ei siinä mitään satu.

No meillä esikoinen saattaa vaikka tehdä jotain vauvalle, siksi käyn ovi auki.

No kyllä mä käyn ovi kiinni vessassa, enkä tosiaan tykkää yleisöstä mutta joo, on ne joskus nähneet siteen vaihdon tapahtuvan.

Mies ei todellakaan ole nähnyt eikä tule näkemään minua paskalla tai siteitä vaihtamassa. :x

Pissala olen käynyt myös mieheni nähden, mutta kuukautishommat ja paskomiset hoidan yksin. Itse en edes haluaisi nähdä miestäni äkistämässä paskalla. Kummaa, kun aikuiset ihmisetkin tarvii kaverin paskalla käyntiin.

Alkuperäinen kirjoittaja s:
Alkuperäinen kirjoittaja Lex:

No meillä esikoinen saattaa vaikka tehdä jotain vauvalle, siksi käyn ovi auki.

Tässä tapauksessa ottaisin vauvan mukaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja MaisaMerkitön:

Ehkä olisi jo aika opettaa. Sitten ihmetellään, mistä näitä ylipääsemättömän läheisriippuvaisia lapsia syntyy. :flower:

Olisi aika opettaa, mutta sitä on YRITETTY sen kolme vuotta. Tämä lapsi on niitä, jotka ei vaan kertakaikkiaan tee YHTÄÄN MITÄÄN yksin. Riepoo se meitäkin.

Yhteistyössä