Ja mites noita naisia sitten "varotaan"? Se mies oli ihan viaton, vaarallinen nainen vaan pakotti sen työntämään sormensa vieraisiin paikkoihin, vaikka oma eukko istu lauteella vieressä?Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:No sanotaan nyt vaikkapa näin. Luulempa että tämä ystäväni "se nainen" on itse sellainen vaaratekijä. Mutta sen verran vaan varotan, että tämmösiäkin tyyppejä on. Ja on todella oksettavaa tietää, että mitä hän on sille hyvälle ystävälleenkin tehnyt. Eikä edes häpeä.Alkuperäinen kirjoittaja Häh:Sun kaveris ei sano mitään, kun sen oman kaverin poikaystävä tunkee sormia sen pimppaan? Ja pettää miestään kaverinsa miehen kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Haluutteko kuulla muutes yhen jutun. Ystäväni oli sekasaunassa tyttökaverinsa ja oman miehensä ja tyttökaverin miehen kanssa. Olivat huppelissa. Saunassa tämä hänen kaverinsa oikaystävä työnsi sormensa sen mun kaverin pil.... sieltä lauteiden välistä. Kuvitelkaas, ja oma emäntä istuu vieressä eikä huomaa. Sitten kun tämä kaverini mies ja tyttökaveri olivat sammuneet, niin illan päätteeksi panivat viel salaa (siis tämä mun ystävä ja hänen tyttökaverinsa poikaystävä. joten varokaa.....saattaa piillä vaaroja myös kimppasaunassa
Varmasti piilee vaaroja kimppasaunoissa jos on tommosia ystäviä kun sulla!
Jotenkin epäilen että toi saunominen ei tässä ollu se pahin vaaratekijä. Vai nekö ei ois sit myöhemmin illalla panneet jos alkuillasta ois vaan juotu viinaa?
"Äänet miehen päässä kehottivat laittamaan sormen vieraaseen pilluun." :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Ja mites noita naisia sitten "varotaan"? Se mies oli ihan viaton, vaarallinen nainen vaan pakotti sen työntämään sormensa vieraisiin paikkoihin, vaikka oma eukko istu lauteella vieressä?Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:No sanotaan nyt vaikkapa näin. Luulempa että tämä ystäväni "se nainen" on itse sellainen vaaratekijä. Mutta sen verran vaan varotan, että tämmösiäkin tyyppejä on. Ja on todella oksettavaa tietää, että mitä hän on sille hyvälle ystävälleenkin tehnyt. Eikä edes häpeä.Alkuperäinen kirjoittaja Häh:Sun kaveris ei sano mitään, kun sen oman kaverin poikaystävä tunkee sormia sen pimppaan? Ja pettää miestään kaverinsa miehen kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Haluutteko kuulla muutes yhen jutun. Ystäväni oli sekasaunassa tyttökaverinsa ja oman miehensä ja tyttökaverin miehen kanssa. Olivat huppelissa. Saunassa tämä hänen kaverinsa oikaystävä työnsi sormensa sen mun kaverin pil.... sieltä lauteiden välistä. Kuvitelkaas, ja oma emäntä istuu vieressä eikä huomaa. Sitten kun tämä kaverini mies ja tyttökaveri olivat sammuneet, niin illan päätteeksi panivat viel salaa (siis tämä mun ystävä ja hänen tyttökaverinsa poikaystävä. joten varokaa.....saattaa piillä vaaroja myös kimppasaunassa
Jotenkin epäilen että toi saunominen ei tässä ollu se pahin vaaratekijä. Vai nekö ei ois sit myöhemmin illalla panneet jos alkuillasta ois vaan juotu viinaa?
Nainen oli syöjätärnoita joka lähetti ääniä miehen päähän? ??Alkuperäinen kirjoittaja Gwen:"Äänet miehen päässä kehottivat laittamaan sormen vieraaseen pilluun." :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Ja mites noita naisia sitten "varotaan"? Se mies oli ihan viaton, vaarallinen nainen vaan pakotti sen työntämään sormensa vieraisiin paikkoihin, vaikka oma eukko istu lauteella vieressä?Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:No sanotaan nyt vaikkapa näin. Luulempa että tämä ystäväni "se nainen" on itse sellainen vaaratekijä. Mutta sen verran vaan varotan, että tämmösiäkin tyyppejä on. Ja on todella oksettavaa tietää, että mitä hän on sille hyvälle ystävälleenkin tehnyt. Eikä edes häpeä.Alkuperäinen kirjoittaja Häh:Sun kaveris ei sano mitään, kun sen oman kaverin poikaystävä tunkee sormia sen pimppaan? Ja pettää miestään kaverinsa miehen kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Haluutteko kuulla muutes yhen jutun. Ystäväni oli sekasaunassa tyttökaverinsa ja oman miehensä ja tyttökaverin miehen kanssa. Olivat huppelissa. Saunassa tämä hänen kaverinsa oikaystävä työnsi sormensa sen mun kaverin pil.... sieltä lauteiden välistä. Kuvitelkaas, ja oma emäntä istuu vieressä eikä huomaa. Sitten kun tämä kaverini mies ja tyttökaveri olivat sammuneet, niin illan päätteeksi panivat viel salaa (siis tämä mun ystävä ja hänen tyttökaverinsa poikaystävä. joten varokaa.....saattaa piillä vaaroja myös kimppasaunassa
meidän lauteilla ei tuollaista tehtäs kun ei sormet mahdu välistäAlkuperäinen kirjoittaja Gwen:"Äänet miehen päässä kehottivat laittamaan sormen vieraaseen pilluun." :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Joo:Ja mites noita naisia sitten "varotaan"? Se mies oli ihan viaton, vaarallinen nainen vaan pakotti sen työntämään sormensa vieraisiin paikkoihin, vaikka oma eukko istu lauteella vieressä?Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:No sanotaan nyt vaikkapa näin. Luulempa että tämä ystäväni "se nainen" on itse sellainen vaaratekijä. Mutta sen verran vaan varotan, että tämmösiäkin tyyppejä on. Ja on todella oksettavaa tietää, että mitä hän on sille hyvälle ystävälleenkin tehnyt. Eikä edes häpeä.Alkuperäinen kirjoittaja Häh:Sun kaveris ei sano mitään, kun sen oman kaverin poikaystävä tunkee sormia sen pimppaan? Ja pettää miestään kaverinsa miehen kanssa?Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:Haluutteko kuulla muutes yhen jutun. Ystäväni oli sekasaunassa tyttökaverinsa ja oman miehensä ja tyttökaverin miehen kanssa. Olivat huppelissa. Saunassa tämä hänen kaverinsa oikaystävä työnsi sormensa sen mun kaverin pil.... sieltä lauteiden välistä. Kuvitelkaas, ja oma emäntä istuu vieressä eikä huomaa. Sitten kun tämä kaverini mies ja tyttökaveri olivat sammuneet, niin illan päätteeksi panivat viel salaa (siis tämä mun ystävä ja hänen tyttökaverinsa poikaystävä. joten varokaa.....saattaa piillä vaaroja myös kimppasaunassa
Saunoo aina joskus eikä ole herneitä nenässäni moisesta näkynyt.Esim. jossain illanistujaisissa. Alasti. Ilman, että työ ootte ite mukana.
Saako?
Saaminen on ehkä vähän väärä ilmaus, en tarkoita mitään lupien kyselemisiä tässä... Saavatko ne saunoa ilman, että vaimo vetää herneenpalkoja nenään aiheesta?