Kun muslimi naapuri tuli valittamaan, heidän uskonnollista vakaumustaan häiritsee, jos kurkkivat toisten pihoihin j anäkevät siellä paljaa takaliston...Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Miksi ei saisi olla?
miks ne kurkkii teidän pihalle?Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kun muslimi naapuri tuli valittamaan, heidän uskonnollista vakaumustaan häiritsee, jos kurkkivat toisten pihoihin j anäkevät siellä paljaa takaliston...Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Miksi ei saisi olla?
Mun tekis kohta mieli käskeä toi mein isäntä puo paljaana tonne pihaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Kyl miun mielestä saapi.
Miestä sen sijjaan oon kieltäny olemasta munasillaan
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kun muslimi naapuri tuli valittamaan, heidän uskonnollista vakaumustaan häiritsee, jos kurkkivat toisten pihoihin j anäkevät siellä paljaa takaliston...Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Miksi ei saisi olla?
Joo, ja ruokapöytään ei tulla pyrstöt paljaina.Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Kyl miun mielestä saapi.
Hehee, jospa sen jäläkeen ei lasten ammeleikit niin kovasti häirittiskään naapuriaAlkuperäinen kirjoittaja Ap:Mun tekis kohta mieli käskeä toi mein isäntä puo paljaana tonne pihaan :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:Kyl miun mielestä saapi.
sanoisin tuohon, että mun uskonnollista vakaumusta häiritsee urkkivat ja uteliaat naapurit...Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kun muslimi naapuri tuli valittamaan, heidän uskonnollista vakaumustaan häiritsee, jos kurkkivat toisten pihoihin j anäkevät siellä paljaa takaliston...Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Miksi ei saisi olla?
Jaa'a kuule.. Niillä on kaks n. 10 vuotiasta tyttöä, jotka lähetetään joka paikkaan kyttäilemään ja utelemaan. Jos niitä kieltää heti tulemasta on rasisti. Sit jos nää tytöt havaitsee jotain mikä ei heidän perheen mielestä ole ok, niin valitetaan. Myöskin ohi kävellessään yrittävät kurkkia aidan raoista...Alkuperäinen kirjoittaja a:miks ne kurkkii teidän pihalle?Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Kun muslimi naapuri tuli valittamaan, heidän uskonnollista vakaumustaan häiritsee, jos kurkkivat toisten pihoihin j anäkevät siellä paljaa takaliston...Alkuperäinen kirjoittaja pöh:Miksi ei saisi olla?