Saako tällaista tehdä? (työhön liittyvää)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hömppä"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hömppä"

Vieras
Olen tällä hetkellä työttömänä eikä ole opiskeluakaan. Töitä yritän hakea mutta täältäpäin ei hirveästi meinaa löytyä.
Olen eläinrakas, mutten rahatilanteen takia halua ottaa esim. koiraa, koska ei riittäisi rahat jos se sairastuisi tms.
Ajattelin, että koska minulla on nyt paljon vapaata aikaa, niin ottaisin eläimiä hoitoon. Esim. lomahoitoon tai päivähoitoon, tai viikonloppuisin, pientä korvausta vastaan. Näin saisin itse eläinten seuraa myös ja pientä tienestiäkin.

Voisiko tuollaista "harjoittaa" siten, että pistää vain kaupan seinälle ilmoituksen, että tarjotaan lemmikeille hoitopaikkaa? Vai onko tämä sellainen, mistä pitäisi esim. työkkäriin ilmoittaa. :O

Tyhmä täällä kyselee..

[QUOTE="hömppä";29185961]Olen tällä hetkellä työttömänä eikä ole opiskeluakaan. Töitä yritän hakea mutta täältäpäin ei hirveästi meinaa löytyä.
Olen eläinrakas, mutten rahatilanteen takia halua ottaa esim. koiraa, koska ei riittäisi rahat jos se sairastuisi tms.
Ajattelin, että koska minulla on nyt paljon vapaata aikaa, niin ottaisin eläimiä hoitoon. Esim. lomahoitoon tai päivähoitoon, tai viikonloppuisin, pientä korvausta vastaan. Näin saisin itse eläinten seuraa myös ja pientä tienestiäkin.

Voisiko tuollaista "harjoittaa" siten, että pistää vain kaupan seinälle ilmoituksen, että tarjotaan lemmikeille hoitopaikkaa? Vai onko tämä sellainen, mistä pitäisi esim. työkkäriin ilmoittaa. :O

Tyhmä täällä kyselee..[/QUOTE]

Kyllähän se yrittämiseltä kuulostaa. Muista maksaa verot!

Muista, että jos jotain sattuu, sinulla ei ole mitään vakuutusta tuolla tavalla. toki aina voi koittaa kotivakuutusta ja väittää että koiran omistaja on kaveri, mutta siinä on riskinsä ettei vastapuoli pelaa sun peliä.
entä Johonkin osuuskuntaan liittyminen ?

[QUOTE="qwerty";29186130]Kyllähän se yrittämiseltä kuulostaa. Muista maksaa verot![/QUOTE]

Tarkoitus olisi lähinnä ihan pienimuotoinen homma. Tyyliin kerta pari viikossa ehkä katsoisin jonkun lemmikkiä, tai vaikka vain viikonloppuisin, ja siitä pyytäisin parikymppiä. Siis tällaiseen "dogsitter" tyyliin. Mutta minne tuollaisesta sitten sanoo.

Yhteistyössä