Saako täällä ihannoida julkisesti maallista mammonaa?

-.-
Mielestäni saa, tällä palstalla ihannoidaan yleensä vain köyhyyttä ja miten onnellinen on ilman rahaa ja maallista mammonaa.
Mutta varaudu haukkuihin ja epäasiallisuuksiin.
 
[QUOTE="hep";24858745]hei, kerrohan mitä haluat ihannoida?[/QUOTE]
No uteliaalle vastaan.

Kuulin että veljeni on ostanut uuden auton. Äitini kertoi tästä muutama pvä sitten puhelimessa, mutta ei hän autoista ymmärtävänä osannut kertoa kuin värin suunnilleen :D
No. Eilen sitten näin tämän auton...Aivan mahtava citymaasturi Volvo!! 67000e hintaa, herrajumala sentään! Sisään ku istahdin niin olo oli kyllä että WOOUU, mikä kaara! En oo niin hienossa ja makeassa autossa koskaan istunu, ja voin sanoa että mikään normipirssi ei tunnu enää miltään tuon kokemuksen jälkeen... Kyllä tuossa autossa ymmärsin että miksi se maksaa... En oo mitenkään koskaan ihannoinu autoja erityisemmin, mut kyl nyt iski sisaruskateus :xmas:

Mää tahon kans. :D
Tästä mulla tää alotus heräs, ku olin ihan fiiliksissäni tosta autosta et uskaltaako täällä mainita koko asiasta
 
Minun mielestäni saa iloita materiastakin.
Aloitin siitä ketjunkin joskus:

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1852651-pienia-ilonaiheita/

Mielestäni saa myös iloita muusta onnesta; lapsistaan, perheestään, parisuhteestaan, onnistumisista työssä/harrastuksissa/ missä lie, MUTTA olen kyllä huomannut, että tietyntyyppisissä palstailijoissa positiiviset aloitukset herättävät närää.

Onnittelut veljellesi uudesta autosta.
On varmasti upea ja kelpaisi kyllä minullekin.
:)
 
Saa periaatteessa. Mutta suomalaisethan on kateellista kansaa. Joten sen sijaan kun osaisi onnitella tai muuta vastaavaa, vedetään esiin kateuskortti. Eli aletaan syyttämään toista leveilystä.

Eli kai vastaus silloin on ei.

Jännä ettei ihminen malta olla kirjoittamatta mitään jos ei ole hyvää sanottavaa.
 
"vieras"
Mä olen iloinen ja onnellinen moninaisista asioista: mun perheestä, terveydestä, mummun omenoista, anatomian kokeesta saadusta kymppiplussasta, likakaivon tyhjentäjän saapumisesta ja postissa odottavasta Cupcaken haalarista. Mun mielestä normaali ihminen iloitsee niin henkisestä kuin materiaalisesta hyvästä. Pelkästään henkisistä asioista iloita osaavat miellän ''yli-ihmisiksi'' (esim. tiibetiläismunkit) ja ainoastaan materiasta hyvän olon saavat eksyneiksi ja riippuvaisiksi.
 

Yhteistyössä