Saako synnytystä mitenkään itse käyntiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Yrittää voi, sama mikä laittaa raskauden alulle, saa synnytyksen käynnistymäänkin - eli seksi. Spermassa on kuulemma aineita, jotka voivat vaikuttaa.
Itse tein niin, että aamuseksiä, sit kävelemään koko päiväksi, shoppailin jne, lapsivesi meni kun pääsin kotiin.

No eipä pahemmin huvita miehen kanssa sekstailla.. Sitäpaitsi sen mielestä rv 32 syntyneet on vielä liian pieniä syntyäkseen, mut mä vaan en jaksa enää tätä raskautta..

Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Siis et kai sä ole tosissas että jo rv 32 haluaisit lapsen syntyvän?!

Pakko sen on syntyä. Koti kaaoksessa kun en kykene juuri mitään tekemään ja saan siitä moitteita jne.

No pistä se miehes tekemään. Sehän sut on tohon tilaan saattanutkin :D

Se käy töissä ja mä oon vielä hoitovapaalla, joten kotityöt kuuluu mulle. En voi miestä laittaa siivoamaan kun joutuisin itse menemään sit töihin..

Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Siis et kai sä ole tosissas että jo rv 32 haluaisit lapsen syntyvän?!

Pakko sen on syntyä. Koti kaaoksessa kun en kykene juuri mitään tekemään ja saan siitä moitteita jne.

No pistä se miehes tekemään. Sehän sut on tohon tilaan saattanutkin :D

Se käy töissä ja mä oon vielä hoitovapaalla, joten kotityöt kuuluu mulle. En voi miestä laittaa siivoamaan kun joutuisin itse menemään sit töihin..

No pitäishän sen miehes ymmärtää että jos olet niin huonossa kunnossa ettet pysty, niin pitäähän sen sua auttaa. Mitäs sit jos joutuisit vaikka sairaalaan pakkolepoon, niin eikö se silloinkaan tekisi kotona mitään?

No mä lähden tästä lenkille koiran kanssa. Lenkillä ainakin alkaa supistella.

Ja mä en kestä likaista ja sottuista kotia. Lapsi kun syntyy niin kaikki on taas hyvin::)

Hmm... joo jos lapsi syntyy viikolla 32 niin kestät hyvin sen että on teholla ainakin pari viikkoa, ellei kuukaueden? Joo. Siite on aikaa siivota kun ei oo vauvaakaan jaloissa, saatikka masussa...heippa hei :)

No mä lähden tästä lenkille koiran kanssa. Lenkillä ainakin alkaa supistella.

Ja mä en kestä likaista ja sottuista kotia. Lapsi kun syntyy niin kaikki on taas hyvin::)

Niin paitsi että joudut sen vierellä ensin keskolassa olemaan ja valvomaan että on tarpeeksi painoa ja voimia kotiutumiseen.

Yhteistyössä