?
:(
Vieras
En jaksa enää tätä raskautta. Kotona pitäisi jaksaa entiseen malliin esim siivota ja selkää kolottaa, henkeä ahdistaa jne. Ois helpompi jos lapsi syntyis jo..
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:no miehesi on oikeassa. Viikolla 32 syntynyt on todellakin liian pieni.
Alkuperäinen kirjoittaja --:Siis et kai sä ole tosissas että jo rv 32 haluaisit lapsen syntyvän?!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja --:Siis et kai sä ole tosissas että jo rv 32 haluaisit lapsen syntyvän?!
Pakko sen on syntyä. Koti kaaoksessa kun en kykene juuri mitään tekemään ja saan siitä moitteita jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja --:Siis et kai sä ole tosissas että jo rv 32 haluaisit lapsen syntyvän?!
Pakko sen on syntyä. Koti kaaoksessa kun en kykene juuri mitään tekemään ja saan siitä moitteita jne.
No pistä se miehes tekemään. Sehän sut on tohon tilaan saattanutkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja --:Siis et kai sä ole tosissas että jo rv 32 haluaisit lapsen syntyvän?!
No pistä se miehes tekemään. Sehän sut on tohon tilaan saattanutkin![]()
Se käy töissä ja mä oon vielä hoitovapaalla, joten kotityöt kuuluu mulle. En voi miestä laittaa siivoamaan kun joutuisin itse menemään sit töihin..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mä lähden tästä lenkille koiran kanssa. Lenkillä ainakin alkaa supistella.
Ja mä en kestä likaista ja sottuista kotia. Lapsi kun syntyy niin kaikki on taas hyvin:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:No mä lähden tästä lenkille koiran kanssa. Lenkillä ainakin alkaa supistella.
Ja mä en kestä likaista ja sottuista kotia. Lapsi kun syntyy niin kaikki on taas hyvin:![]()