M
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai sitä saa, mutta itse otan mieluummin toiset huomioon. Pidän siitä, että edes sunnuntaisin voisi olla rauhallista, kun muuten se raivoisa tamppaus alkaa joka aamu heti kahdeksalta.
Mua huolestuttaa se, kun täällä jos joku kysyy, voiko sunnuntaina tampata tai muuten vaan pitää meteliä, porukka ihan ihmettelee, kun ei ymmärrä miksi niin ei voisi tehdä. Siis ettei tajuta ollenkaan, miksi voisi yhtään ottaa toisia huomioon.
Alkuperäinen kirjoittaja minny:Anoppi joskus sanoi mulle että sunnuntaina ei sais, mutta tälläkin hetkellä joku paukuttaa tossa pihalla.. Mustakin olis kiva että edes yksi päivä viikossa olis vähän rauhallisempi. Onhan se tietty niinkin että pakko se on joskus siivota ja ehkä sit toisilla ei vaan ole muuta mahista kuin sunnuntai :/
Alkuperäinen kirjoittaja minny:Rivitaloalueella asutaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:EI SAA!!!!
Järjestyssäännöt sen kieltävät!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kai sitä saa, mutta itse otan mieluummin toiset huomioon. Pidän siitä, että edes sunnuntaisin voisi olla rauhallista, kun muuten se raivoisa tamppaus alkaa joka aamu heti kahdeksalta.
Mua huolestuttaa se, kun täällä jos joku kysyy, voiko sunnuntaina tampata tai muuten vaan pitää meteliä, porukka ihan ihmettelee, kun ei ymmärrä miksi niin ei voisi tehdä. Siis ettei tajuta ollenkaan, miksi voisi yhtään ottaa toisia huomioon.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:EI SAA!!!!
eli uskovaiset määrää tämänkin asian. sairasta![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Miksi ei saa? Mä ainakin tamppaan mattoja ja leikkaan nurmikkoa tms ihan just silloin kun huvittaa. Tosin asutaan omakotitalossa, mutta noin olen tehnyt myös rivarissa asuessa. Mikä siitä sunnuntaista tekee sellasen päivän ettei sais mitään tehdä?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:EI SAA!!!!
eli uskovaiset määrää tämänkin asian. sairasta![]()
Uskovaiset?
Uskovaisten sapatti päivä on lauantaina, ei sunnuntaina