saako sulatejuustoja syödä raskausaikana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei saa.
No perkele tottakai saa syödä.
Mikä helvetti ihmisiä vaivaa nykyään.
Jos se olisi vaarallista niin siinä lukisi että raskaanaoleva ei voi tätä syödä mahdollisten sikiövaurioiden takia.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Ei saa.
Jos se olisi vaarallista niin siinä lukisi että raskaanaoleva ei voi tätä syödä mahdollisten sikiövaurioiden takia.

No eihän niitä kaikkia saa! Esim.Hovin ei saa ja mikäs se toinen oli?

no juu saahan sitä jos haluu syödä,mut mulle trekka sano et seKIN on riskijuusto. itse kyl söin......kuhan huolehtii ettei seiso pöydällä huoneenlämmös juustot ni kaippa uskaltaa

On niin vaikea edelleen ymmärtää sitä, että on jotain mitä ei saa tai saa syödä. Toki mä ymmärrän nää riskituotteet, mutta tuollaisen jopa hengenvaarallisen pöpön voi oikeasti saada MISTÄ VAAN!!! Esim. tää Nokian juttu!!! Tai nää ruokamyrkytysepidemiat esim. hotellissa. Ihmiset matkustaa maailman ääriin ja syö siellä paikallista ruokaa. Siellähän ne pöpöt vasta jyllää???
Mihin on hävinnyt ihmisten maalaisjärki??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Ei saa.

No eihän niitä kaikkia saa! Esim.Hovin ei saa ja mikäs se toinen oli?

Hovi- juustoja ei ole enää olemassakaan. Ja kaikki tuorejuustot on Suomessa syötäviä, myös raskausaikana!!!

Yhteistyössä