Saako sairaslomalla harrastaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Jos on sairaslomalla töistä, saako jatkaa muuten elämää normaalisti siis käydä harrastuksissa yms. vapaa aikahommissa normaalisti vai pitääkö vaan olla kotona? Voiko työnantaja puuttua vapaa ajan toimiin ja paheksua?

Niin, riippuu sairasloman syystä. Eikö järkikin sano, että mahtaa työnantaja ihmetellä jos esim. flunssan takia saikulla ja sitten kuitenkin pääsee esim. urheilemaan. Mua nolottaa jopa koiria lenkittää sairaslomalla, vaikka pakkohan se on tehdä vaikka pää kainalossa.

Mä olen itse aika pitkällä sairaslomalla raajan murtuman vuoksi. Vaurio ei ole paha, mutta en voi tehdä omaa työtäni. Enkä todellakaan lopeta harrastuksiani tämän vuoksi ja en piittaa tippaakaan muiden mielipiteistä. Tulisin hulluksi, jos pitäisi istua vain kotona, kun murtuma muutenkin rajoittaa tekemisiä aika paljon.

[QUOTE="Kikka";25194792]Mä olen itse aika pitkällä sairaslomalla raajan murtuman vuoksi. Vaurio ei ole paha, mutta en voi tehdä omaa työtäni. Enkä todellakaan lopeta harrastuksiani tämän vuoksi ja en piittaa tippaakaan muiden mielipiteistä. Tulisin hulluksi, jos pitäisi istua vain kotona, kun murtuma muutenkin rajoittaa tekemisiä aika paljon.[/QUOTE]

Mitä harrastat, kun murtuma ei sitä kuitenkaan haittaa? Et mitään liikuntaa ilmeisesti?

Yhteistyössä