Saako rintsikoita kaupassa kokeilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ööh..
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Siis mä en oo koskaan niitä sovittanu kun luulin ettei niitä saa...hmph...tuota, siis mihin ne sovituksen jälkeen vien jos ovat väärää kokoa?takaisin sinne rekkiin?

Alkuperäinen kirjoittaja ööh..:
Siis mä en oo koskaan niitä sovittanu kun luulin ettei niitä saa...hmph...tuota, siis mihin ne sovituksen jälkeen vien jos ovat väärää kokoa?takaisin sinne rekkiin?

Mielellään. Tai käy erikoisliikkeessä, niin täti kantaa sinulle paljon eri malleja ja laittaa ne takaisin oikeille paikoilleen, ei tarvitse itse huolehtia. Niissä on yleensä tilavammat sovituskopitkin kuin jossain Lindexillä tai vastaavassa paikassa.

Alkuperäinen kirjoittaja ööh..:

niin, siis ihan samaan tyyliin kuin sovittaisit vaikka paitaa tai housuja, jos on hyvät niin ostat ne, jos huonot niin takas hyllyyn

Siis olen ostanut sellaisia "ehkä sopivia" rintsikoita ja nyt sitten ajattelin notta voisin vaikka kokeilla ostaa ihan oikeasti sopivat, kun aina ne puristaa tai sitten rinnat tursuaa ulos jne...mitä lisää rintasyöpäriskiä???

Aivan älytöntä ostaa liivejä sovittamatta. Ja itse ainakin pesen ne kotona kuitenkin ennen käyttöä. Sovitan pikkuhousujakin, jos ostan kalliimmat. Omien päälle vaan.

Yhteistyössä