Saako rattijuopon mielestäsi syöttää koirille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "huh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hippi";26526315]Rattijuoppo ei ole suurikaan väärintekijä[/QUOTE]

Silti sitä kohdellaan kuin se olisi.

Kuinka moni on ajanut humalassa? Vasta oli uutisissa. Oliko se jotain 20-30% autoilijoista.

Eikö ap tiedä miten poliisikoirat käyttäytyy? Ne käy "uhriin" kiinni vasta siinä vaiheessa jos pakenee, ei heti! Ja toisekseen, oppiipahan karkaamaan toiste kun saa koiran kimppuunsa!

[QUOTE="höh";26526336]Eikö ap tiedä miten poliisikoirat käyttäytyy? Ne käy "uhriin" kiinni vasta siinä vaiheessa jos pakenee, ei heti! Ja toisekseen, oppiipahan karkaamaan toiste kun saa koiran kimppuunsa![/QUOTE]

Poliisikoirat ovat nykyisin aivan luokattoman huonoja. Tai paskoja. Koulutetaan paskasta materiaalista paskoilla kouluttajilla. Poliisikoirat eivät ole poliiseilla hallussa

Alkuperäinen kirjoittaja jotain tietävä;26526361:
Poliisikoirat ovat nykyisin aivan luokattoman huonoja. Tai paskoja. Koulutetaan paskasta materiaalista paskoilla kouluttajilla. Poliisikoirat eivät ole poliiseilla hallussa

Jaa. Olipas kattava näkökulma. Kyllähän se niin on, etä 90% poliisikoirista ei edes käy kiinni jos pakenija pysähtyy ja jää paikoilleen rauhassa. Silloin vain pidättelee pysymällä vieressä. Jos taas itse käyttäytyy uhkaavasti, tarttuu koira kiinni.

Alkuperäinen kirjoittaja jotain myös tietävä;26526372:
Jaa. Olipas kattava näkökulma. Kyllähän se niin on, etä 90% poliisikoirista ei edes käy kiinni jos pakenija pysähtyy ja jää paikoilleen rauhassa. Silloin vain pidättelee pysymällä vieressä. Jos taas itse käyttäytyy uhkaavasti, tarttuu koira kiinni.

On se kattava näkökulma.

Aikoinaan meillä oli viranomaiskenneli joka kasvatti koiria. Aikoinaan meillä oli ammattilaisia arvioimassa koiran hermorakennetta ja luonnetta.

Nyt otetaan mitä paskaa tahansa. Koirat ovat pelokkaita eikä pysy käskyn alla. Lisäksi viranomainen joka ottaa koiran ottaa sen siksi, että haluaa itselleen lemmikin ja on parhaimmillaan lenkittänyt kultaista noutajaa lapsena.

Ennen oli asiat paremmin. Kun katsottiin että koira ei ole hyvä oli sen paikka kotona tai mullan alla. Itse olen kaivanut aika monta koiraa eläissäni mullan alle

Alkuperäinen kirjoittaja jotain myös tietävä;26526372:

Sitten vielä oikeudesta tulee päätöksiä, että se on ihan ok että koira on paska ja sen kouluttaja on paska. Esim. nyt vaikka tämä korvasienen poimija jonka poliisikoira raateli. Koira oli ollut poliisilla 6 vuotta ja silti sitä kouluttanut kaveri ei saanut koiraa irti uhrista kuin puukolla.

Oikeus pitää paskan koiran paskaa kouluttamista laillisena. Tuomio pitäisi antaa.

Ja noita poliisikoiran esimerkkejä on maa täynnä. Milloin on purtu maassa makaavalta, raudoitetulta ihmiseltä perse irti ihme torspoilun seurauksena ja milloin mitäkin.

Poliisin koulutus ei tee ihmisestä ammattilaista koirien suhteen

Tässä uusimmassa tapauksessa poliisi sentään ymmärsi puukottaa koiraansa siinä vaiheessa kun se oli lähtenyt lapasesta. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288466862390.html

Tietysti pitäisi kysyä, että miksi sitä koiraa ei puukotettu 5 vuotta sitten kun se täytti yksi?

Edellisenä vuonna yksi "vuoden poliisi" (ehkä jopa kahden?) osasi juosta baariin karkuun kun koira lähti lapasesta. http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011071514062671_uu.shtml

Miten on mahdollista, että koiran kouluttanut poliisi alkaa huutamaan sivullisia apuun kun koira lähtee lapasesta?

Anteeksi vain, mutta minulle poliisi, koira ja poliisikoira luo aina mielikuvan siitä, että siinä on annettu pikkulapsen käteen ase.

Yhteistyössä