P
pupu
Vieras
Mulla on himo porkkanaan ja usein menee noin puoli kiloa päivässä. Onko tästä haittaa, kun muistelen että porkkanassa olis a-vitamiinia?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja syvä huokaus:syvä huokaus
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:mun äiti söi,kun 70-luvulla oli ollut suositus neuvolassa.meikäläisellä oli sit kellertävä iho,kun putkahdin maailmaan..eikä kyseessä mikään bilirubiniarvon nousu..
..joten popsi kohtuudella.
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:mun äiti söi,kun 70-luvulla oli ollut suositus neuvolassa.meikäläisellä oli sit kellertävä iho,kun putkahdin maailmaan..eikä kyseessä mikään bilirubiniarvon nousu..
..joten popsi kohtuudella.
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:että onko 70-luvulla ollut mitään valohoitoja..ja mulla se kyllä johtu just niistä porkkanoista..nykyään ne beibit vaan laitetaan sinne valohoitoon heti varuiksi..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja syvä huokaus:syvä huokaus
Miksi vaivaudut vastaamaan, jos sulla ei ole mitään asiaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Karuski:että onko 70-luvulla ollut mitään valohoitoja..ja mulla se kyllä johtu just niistä porkkanoista..nykyään ne beibit vaan laitetaan sinne valohoitoon heti varuiksi..