?
...
Vieras
niin, saako?
olen 4.viikolla raskaana ja olisin menossa kylään ja isäntäväki on aikonut laittaa maksakastiketta ruoaksi. kai mä voin sitä syödä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulle kuules ihan terkkarikin suositteli maksalaatikon syömistä kun oli hb sen verran alhainen.
Mutta ainahan on joukossa niitä jotka ottavat kaiken aivan kirjaimellisesti eivätkä koske pitkällä tikullakaan maksaan.
Niin kai suurin osa onkin, kun lukevat niitä papereita kuin raamattua.Mistä sä tollasen terkan löysit? Mun terkka oli sillei ihan et hyihyi. Ja mä rakastan maksaruokia![]()
![]()
Ihan aiheellista tuo, kun ei luomumaksaakaan ole tarjolla, ehkä sitä voisi jos ei muuta syötävää olisi?Suora lainaus terkalta saamista papereista : Maksaruokia tulee välttää koko raskauden ajan. Runsas A-vitamiinimäärä. Keskenmenon ja sikiövaurioiden riski.
Niin kai suurin osa onkin, kun lukevat niitä papereita kuin raamattua.
Olin siis raskaana -09 ja terkka sanoi että tämä(kin) alkaa olla vähän vanhentunutta tietoa, että ei ole mitään syytä olla hysteerinen. Joten hyvällä halulla söin silloin tällöin maksamakkaraleipiä ja maksalaatikkoa.![]()
Niin kai suurin osa onkin, kun lukevat niitä papereita kuin raamattua.
Olin siis raskaana -09 ja terkka sanoi että tämä(kin) alkaa olla vähän vanhentunutta tietoa, että ei ole mitään syytä olla hysteerinen. Joten hyvällä halulla söin silloin tällöin maksamakkaraleipiä ja maksalaatikkoa.![]()