Saako raskaana ollessa käyttää väriseviä dildoja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja puutteessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

puutteessa

Vieras
Siinähän se kysymys jo tuli. Olen viikolla 12 ja meillä miehen kanssa hieman eroaa halut ja nyt ei olla pitkään aikaan harrastettu seksiä. Minun tekee hurjasti mieli ja saankin helposti orgasmin sellaisella värisevällä "kuulalla" ja dildon yhteistyöllä :-D Mutta saako näitä väriseviä juttuja käyttää kun on raskaana?

Miksei saisi, jos ei varsinaista yhdyntääkään ole kielletty. Eri asia olisi, jos et saisi olla yhdynnässä lainkaan. Silloin kannattaisi vältellä myös orgasmeja ja esineiden työntämistä emättimeen.

Veikkaisinpa, että saa aivan normaalisti käyttää. Muuten luulisi pakkauksissa olevan merkintä "ei raskaana oleville". Jos kovin huolettaa, niin kysy lääkäriltä varmuuden vuoksi.
Itse varmaan kyllä käyttäisin täriseviä kavereita normaalisti. :)

Alkuperäinen kirjoittaja c:
jos ei tekomunaa saa käyttää niin eihän sitä oikeetakaan sais sillon käyttää...

Niin ei se minua huoleta se pippelin tai tekopippelin sinne työntäminen vaan se värinä mitä oikeassa pippelissä ei ole....

Olen saanut sen käsityksen, että dildoa ei saisi käyttää siksi, että se voi vahingoittaa kohdunsuuta. Dildothan ovat yleensä muovia tms suhteellisen kovaa ainetta. (Sama perustelu on sille, että ei saa käyttää hiivalääkkeen asetinta, ettei osu kohdunsuuhun). Mutta tätä en ole neuvolassa tai muualla kysynyt, niin että sata varma tieto ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Olen saanut sen käsityksen, että dildoa ei saisi käyttää siksi, että se voi vahingoittaa kohdunsuuta. Dildothan ovat yleensä muovia tms suhteellisen kovaa ainetta. (Sama perustelu on sille, että ei saa käyttää hiivalääkkeen asetinta, ettei osu kohdunsuuhun). Mutta tätä en ole neuvolassa tai muualla kysynyt, niin että sata varma tieto ei ole.

Jos sitä jonku asian takia ei sais käyttää niin se on se tulehdusriski.Mutta kait jokainen osaa pitää vehkeensä puhtaana,niin nahkaisen kuin muovisenkin.

Dildot ei silti ole teräviä kuten tuo hiivalääkkeen asetin.Ja kuka hullu niillä kohdunsuutaan painelee.
Sillähän asettimellahan voi saada vaik mitä vahinkoo aikaan,jos paikat on auki...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Jos sitä jonku asian takia ei sais käyttää niin se on se tulehdusriski.Mutta kait jokainen osaa pitää vehkeensä puhtaana,niin nahkaisen kuin muovisenkin.

Dildot ei silti ole teräviä kuten tuo hiivalääkkeen asetin.Ja kuka hullu niillä kohdunsuutaan painelee.
Sillähän asettimellahan voi saada vaik mitä vahinkoo aikaan,jos paikat on auki...
Ai onko siellä joku piikki? Eikö se olekaan kuin tamppoonin asetin? :o :o

Täällähän aina mammat kauhistelee, jos joku tunnustelee kohdunsuun tilannetta, onko kova vai pehmeä ja niin ei muka saa tehdä kun töksiihän dildot ja peniskepit siihen suuremmalla voimalla kuin sormet.