V
vieras
Vieras
Mielestäni saa enkä ole koskaan kuullutkaan ettei saisi, mutta eräs kaveri on raskaana ja oli kuullut sellaista. Hän tosin ei taida käyttää koskaan aurinkorasvaa tai ainakin vähemmän puoleisesti.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä tiedän:Tavallista ei saa mutta sellasta missä fysikaalinen suoja saa, eli esim. lasten aurinkorasvat on turvallisia. Niissä ei imeydy myrkyt kehoon.
Alkuperäinen kirjoittaja mä tiedän:Tavallista ei saa mutta sellasta missä fysikaalinen suoja saa, eli esim. lasten aurinkorasvat on turvallisia. Niissä ei imeydy myrkyt kehoon.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä tiedän:Tavallista ei saa mutta sellasta missä fysikaalinen suoja saa, eli esim. lasten aurinkorasvat on turvallisia. Niissä ei imeydy myrkyt kehoon.
No lasten aurinkorasvoistakin harva on sellaista, että on vain fysikaalinen suoja. Eli eikö niitäkään saa käyttää kaikkia vai vaan niitä missä pelkkä fysikaalinen suoja?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä tiedän:Tavallista ei saa mutta sellasta missä fysikaalinen suoja saa, eli esim. lasten aurinkorasvat on turvallisia. Niissä ei imeydy myrkyt kehoon.
No lasten aurinkorasvoistakin harva on sellaista, että on vain fysikaalinen suoja. Eli eikö niitäkään saa käyttää kaikkia vai vaan niitä missä pelkkä fysikaalinen suoja?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä tiedän:Tavallista ei saa mutta sellasta missä fysikaalinen suoja saa, eli esim. lasten aurinkorasvat on turvallisia. Niissä ei imeydy myrkyt kehoon.
Suosittelen että kysyt ihan neuvolasta. Olen toista kertaa raskaana, enkä ole ikinä kuullutkaan että aurinkorasva olisi muka jotenkin haitallista. Saman logiikan mukaan kaikki rasvat, hiuslakat, hajuvedet yms. olisivat myös kiellettyjä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä tiedän:Tavallista ei saa mutta sellasta missä fysikaalinen suoja saa, eli esim. lasten aurinkorasvat on turvallisia. Niissä ei imeydy myrkyt kehoon.
Suosittelen että kysyt ihan neuvolasta. Olen toista kertaa raskaana, enkä ole ikinä kuullutkaan että aurinkorasva olisi muka jotenkin haitallista. Saman logiikan mukaan kaikki rasvat, hiuslakat, hajuvedet yms. olisivat myös kiellettyjä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Mutta miksi riskeerata kun yhtä helppoa ostaa sellanen missä fysikaalinen suoja?
Alkuperäinen kirjoittaja Koodi:Alkuperäinen kirjoittaja donk:Tuolla periaatteella myös tavalliset kosteusvoiteet on kiellettyjä, siis sekä naaman että vartalon. Samoin meikit, hiusten värjäämiset. Ihan on niissäkin "myrkkyjä". Että aika paljon saa arvon raskaana olevat kieltäytyä jos meinaavat pystyä tarjoamaan kemikaalittoman raskauden sikiölleen...
Voihan niiden kemikaalien käyttöä silti kohtuullistaa, vaikkei pitäisikään totaalikiellettynä
Alkuperäinen kirjoittaja saa:Itseruskettavia ihovoiteita ja aurinkovoiteita voi käyttää kohtuudella.
Lähde:
http://www.hus.fi/default.asp?path=1,28,824,2049,2265,2260,3437,6169
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja saa:Itseruskettavia ihovoiteita ja aurinkovoiteita voi käyttää kohtuudella.
Lähde:
http://www.hus.fi/default.asp?path=1,28,824,2049,2265,2260,3437,6169
No niin, tässä tulikin järjen ääni tähän ketjuun.