Sukkapuikkovihlaisut raskaana ollessa! tuleko hulluksi!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja olenko höhlä?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

olenko höhlä?

Vieras
Oliko kellään muulla semmoisia sukkapuikkovihlaisuja raskaana ollessa, kuin joku olis sukkapuikolla tökkässy alapäähän?
Mulla oli kolemssa raskaudessani semmosta kipua (terveet laspet syntyivät ja olen varma että oli ihan normaalia se kipuilu)
Meidän tuorein neuvolatäti ei uskonut että tollasta kipua on ollenkaan :O
Sanoin että se kipu kulkee raskaana olevien keskuudessa nimellä "sukkapuikkovihlasu". Hän oli ihan ihmeissään, ettei ole koskaan kuullutkaan.

Keskimmäisen kohdalla oli pahimmat, päälle 30 viikoilta joutui aina pysähtelemään kesken kävelyn tai lopulta taaperruksen ja kesti tuonne päälle rv40, kunnes syntyi.

Ai sen niminen tämä kipu on....Eli sellainen aika nopea vihlaisu alapäässä?

En meinaa saada levättyä päivällä yhtään,kun levossa tulee noita vihlaisuja,kävellessä harvemmin.

terkka sanoi vaan että ovat liitoskipuja ja yritin selittää että kulä minä liitoskivut tunnistan mutta kun joku perkele pistää muo pilluun sukkapuikolla et ei ole taatusi liitoskipuja.

Levätessä täälläkin tuli niitä. Luulen että vauvan pää painaa jonnekkin ja ilkeästi kun semmoinen kipu tulee :/ Onneksi ei tarvitse enää niistä kärsiä, mutta todella jännä että sitä kipua ei neuvolan täti tienyt ollenkaan. Ei hän eikä kollegansa olleet koskaan kuulleeetkaan moisesta sukkapuikkovihlonnasta.
Juurikin semmoinen nopea parin sekunnin inhottava vihlominen jonka aikana tekis mieli huutaa.

Yhteistyössä