Saako raskaana mennä luistelemaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nasu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
ei kei sille muuta estettä ole kuin omat taidot. Jos luotat omaan pystyssäpysymiseen ja samalla jäällä oleviin lätkänpelaajiin etteivät törmäile niin siitä vaan.

Olen siis harrastanut luistelua aikoinaan 10-vuotta, lopussa MM-tasolla. Nyt on toki vuosia välissä etten juuri ole jäällä käynyt, mutta nyt kun on taas kunnon kelit niin olisi kiva mennä :D

Voihan sitä mennä... Itse en menisi, koska vartalon painopiste muuttunut ja voi olla hankalampaa pysyä pystyssä, ja sitten se kaatuminen kun voi olla vaarallistakin.

Alkuperäinen kirjoittaja nasu:
Olen siis harrastanut luistelua aikoinaan 10-vuotta, lopussa MM-tasolla. Nyt on toki vuosia välissä etten juuri ole jäällä käynyt, mutta nyt kun on taas kunnon kelit niin olisi kiva mennä :D

Tuolla taustalla menisin kyllä. Hauskoja luisteluja!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja nasu:

Tuolla taustalla menisin kyllä. Hauskoja luisteluja!

Kisaluistelija tuskin kaatuu ihan tuosta vaan, jos ei ala kokeilla entisiä temppujaan. Varmaan aika samanlainen asia kuin polkupyörällä ajo, ett kun tietyt perusteet kerran oppii niitä ei unohda. Mitään hyppyjä en kyllä suosittelisi, ihan varmuuden vuoksi.

Minä en menisi koska olen huono luistelemaan :D
Jos olet kokenut luistelija, et kellahtele koko ajan ja mieluusti osaat kaatua "nätisti" tarpeen tullen (ja etköhän nämä osaakin), niin en pitäisi luistelua mitenkään hurjan pahana.

Yhtälailla jotkut harrastavat kesällä rullaluistelua tai vaikka ratsastavat tai aerobiccaavat. Jos lääkäristä/neuvolasta ei olla suositeltua mitään kieltoa eikä ole syytä olettaa mitään riskiraskautta ja omat taidot riittää niin saa ihan vapaasti harrastella. Minä en tosiaan harrasta oikeastaan mitään varsinaista liikuntaa, ainoastaan kävelyä silloin tällöin niin helppo "välttää" kaikkea vaarallista, mutta soisin kuitenkin muille heidän harrastuksensa.

en menis millään taustalla, ihan vaan siks et jos jotain sattuisi, niin oma ois moka ja mahdotonta antaa ikinä itselle anteeksi. En myöskään harrastaisi ratsastusta, trampoliinihyppelyä, jne. Siellä jäälläkin on aina niitä epätasaisuuksia, mihin saattaa luistin töksähtää kokeneellakin..

Tottakai saa. Jos olisin harrastanut luistelua niin varmaan menisin. Mutta viimeksi minulla on ollut luistimet jalassa...yläasteella`? :whistle:

Muoks. En usko siis pysyväni pystyssä. Ja riskihän siinä on kaatua ja loukata itsensä tai vauvan.

Eiks tän yhden talven nyt voi jättää väliin? Et ole siis vuosiin käynyt ja nyt just pitäis päästä, kun olet puolivälissä raskautta? Melko mielenkiintoiset aatteet sulla, mielestäni. Oli kelejä tai ei, kyllä jokaikinen talvi on niitä pakkaskausia, jolloin jäälle pääsee myös ihan etelässä. Miksi haluat ehdoin tahdoin ottaa riskin?

Ei mee ihan jakeluun.

Yhteistyössä