Saako R-kioskilta kertakäyttövapea tai laitetta johon laittaa se neste?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Tavan tupakkalakon tueksi olisin vapea vailla mutta googlaamalla en löydä suoraa vastausta. Ao. listan mukaan paikalliselta R-kioskilta pitäisi saada sähkötupakkaa, mutta tarkalleen mitä? Saako vain nesteitä vai ihan sen laitteen, mihin niitä nesteitä laittaa vai pitääkö sellainen ensin hankkia jostain alan erikoisliikkeestä? Entä saako kertakäyttöisiä? Kertakäyttöinenkin kelpaa hyvin tähän ensi hätään kun nikotiinipurkka ei aja tupakan asiaa ja sääli sortua.

Oliko niin että makuina vain joko nikotiini tai tupakka?


Entäpä miten siellä tiskillä asioidaan, kun tupakankin osalta pitäisi itse tietää mitä haluaa Ja sen toki osaan, valitettavasti. Vuosi sitten olisin kuitenkin tuolta samalta Ärrältä ostanut vaniljasikareita häitä varten, olen liki 40v, eivätkä mokomat myyneet kun en tiennyt mitä merkkiä tarkalleen haluan eivätkä kuulemma voi kertoa mitä heillä on saatavilla tai neuvoa asiassa. Jäin siinä kohtaa monttu auki ja hain sikarini sitten K-kaupasta ja siellä myyjä kyllä auttoi. Mietin vaan kun näistä sähkötupakkavaihtoehdoista en tiedä sitäkään vähää niin jäänkö ilmsn sitten.. Virosta olen kertakäyttöisiä toki ostanut mutta Suomesta en.
 

Yhteistyössä