Saako puhelinmyyjät muka soittaa pe-iltana vielä tähän aikaan?

  • Viestiketjun aloittaja "huh"
  • Ensimmäinen viesti
"huh"
Äänettömällä oli mutta hain juuri tulleen puhelun numeron netistä ja on listattu puhelinmyyjäsivulle.

Jotain järkeä noihin aikoihin, lapsi nukkumassa ja muutenkin, kuinkahan järkevää on pe-iltana soitella ihmisille näihin aikoihin?
 
....
Soittelee ne, käsittääkseni puhelinmyyjät voivat tehdä hommia klo 21 asti. Monesti mullekin ovat soitelleet just näihin aikoihin ja joskus soittelevat lauantaisinkin.
 
fdfd
Mä kerran raivostuin, kun soitti just ennen yhdeksää. Mun mielestä törkeetä soittaa ihmisille siihen aikaan :O Ei tullu kauppoja ei... Selitti kyllä myyjä että no kun heillä on tää työaika yhdeksään.
 
normi työajat lehtimyyjilläkin on. Yleensä kait iltavuoro loppuu 20.30 tai klo 21. Ja lauantaisinkin saa tehdä töitä jos tarttee korvata tunteja, tai on viikolla ollut niin kova myyntiputki päällä, että haluu vielä jatkaa lauantaina.
 
lko
Saa soittaa. Yhessä firmassa - missä käväsin kokeilemassa hommia pari tuntia - oli työajat 21 asti ma-su. Varmaan muissakin firmoissa samalla lailla ja vaikka se on inhottavaa niin ei kai sitä missään kielletä.
 
vierestä seuraava
Isoissa lehtifirmoissa kyl soittelut loppu puol ysiin viimestään ja koskee arki-iltoja. Lauantaisin voi tehä töitä muttei todellakaan tuonne asti. Ei edes niin pitkään kun kaupat saa olla auki. Mutta sitten on on näitä sekalaisia lehtitaloja mitkä kauppaa kaikenlaisia lehtiä ..
 
Yhdeksään asti ainakin Mediapexillä soittaavat. Oon monesti sanonu etten tähän aikaan tilaa enää yhtään mitään, kiitos hei ja luuria korvaan. Jospa ne lyhentää tuota aikaa jos kukaan vaan ei illalla osta. Niin kauan kun tilataan, kaupataan. Tottahan toki.
 
Kerran soittivat 20.50 ja kauppasivat lapsiperheelle lapsivakuutusta ja poika oli just nukahtanut (ei en kerenny laittaa äänettömälle ) . Ja ei uskonu että juu ei todellakaan tähän aikaan mitään vakuutusta osteta.
Laitoin palautetta sinne firmalle kenen vakuutuksia myivät niin ihan asiallisesti kyllä ottivat ja oli samaa mieltä että ei oo hyvä lapsi perheisiin soitella niin myöhään.
 
Kuljetaanko teillä huopatossut jalassa ja hengittämättä sen jälkeen, kun lapsi/lapset on nukkumassa?Itse en tykkää myöskään puhelinmyyjien soitoista, soitti mihin aikaan vaan, mutta kiinnitin huomiota, että melkein kaikki olivat tuohtuneita siitä, että lehtimyyjä soittaa sen jälkeen, kun lapsi on nukkumassa..
Meillä kyllä kuuluu ääniä senkin jälkeen, kun lapsi/lapset on nukkumassa eikä ole tähän päivään mennessä kumpikaan häiriintynyt tai herännyt siihen, että jomman kumman puhelin soi..
 
"vieras"
enemmän mun ihmetyttää se kun ne soittaa klo 9-16 välilllä kun ihmiset on yleensä töissä ja kun asian ystävällisesti ilmoittaa heti puhelun alussa, että olen töissä eikä ole aikaa..niin silti sieltä aletaan vänkäämään, että ei tässä mene kuin 5min.
 
  • Tykkää
Reactions: Aamuäree
Kaikki ketkä mulle on kehdanneet kasin jälkeen soittaa (muistaakseen on ysin jälkeenkin vielä joskus soittaneet), on saaneet multa moitteet, että ovatko ihan tosissaan, että tähän aikaan kehtaavat soittaa, kun toiset käyvät jo nukkumaan. Ja kyllävain itse alan jo iltatoimiin ja rauhoittumaan tuohon aikaan.
 
Korvasärky
Koko päivän on puhelin soinut!! Pikkukalsareita ja käärmesalvaa myydään ja väkisin lähetetään vaikka kuinka huutaa ettei halua! Postiluukustakin huudetaan yötä päivää "tilaa tampooneja". Ihan on viikonloppu pilalla.
 
"Kirsti"
Taas soi puhelin!! Ukolla aamu vuoro eikä saa silmän täyttä nukkuaa kun puhelin vaan soi tiitudiidua. Kun vastaa niin joku tyrkyttää myrskysytkäreitä tai tietosanakirjasarjoja! Painonnostelupuntit menin jo väsyneenä tilaamaan kun toivoin soittojen loppuvan. Saisi olla laki ettei sunnuntai yöllä soiteltaisi.
 

Yhteistyössä