Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mulla oli edellisessä samsungissa niin et pystyin estää tietyt soittajat, puhelin tuuttas niille aina varattua jos koitti soittaa.
Mulla on Nokia 2680 Slide. Tietäiskö joku saako siihen? Tai saako operaattorin kautta?
Kaipaisin itse sellaista palvelua, että tietystä liittymästä soittavalle jokin ääni- tms. tallenne myös kertoisi kaunein sanankääntein, että tavoittelemanne henkilö ei valua vastaanottaa teiltä puheluita, viestejä eikä mitään muutakaan kommunikaatiota...
Tuo estomahdollisuus on verkon ominaisuus, ei puhelimen. Tiettävästi mikään operaattori Suomessa ei tarjoa tuollaista palvelua - operaattoreiden intressi ei ole estää puheluita.
eikö voi olla vain vastaamatta?
Voi, mutta menee päivä pilalle jo kun huomaa ko. ihmisen soittaneen.
Vastaa ny
No ei vaiskaa, huhua kuullut tosiaan että joissain puhelinmalleissa joku esto, mutta eihän sekään toimi sitten jos henkilö laittaa numeron näkymisen pois päältä.
Kyllä mä kulta sulle vastaisin jos sä vaan joskus soittaisit.![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Estävä eetu;30450909:Omassa älykänsässä on valmiina estotoiminto ja siksipä ei operaattorin mainostajat pääse roskapostaamaan mitenkään kun olen estänyt numeron. Siinäpä pähkäilevät, voin estää minkä' tahansa numeron.