Saako puhelimeen millään estoa ettei joku tietty ihminen pysty soittamaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aatamin akka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kaipaisin itse sellaista palvelua, että tietystä liittymästä soittavalle jokin ääni- tms. tallenne myös kertoisi kaunein sanankääntein, että tavoittelemanne henkilö ei valua vastaanottaa teiltä puheluita, viestejä eikä mitään muutakaan kommunikaatiota...

Toi olis kanssa hyvä :D Ja tekstiviestiin lähtis myös automaattinen vastaus. :)

itse joskus kysynyt samaa suoraan asiakaspalvelusta ja siellä sanottiin että ei voi vaan yhtä soittajaa rajata, kaikki saapuvat puhelut voidaan kyllä estää. Numeronvaihto taitaa olla se parhain konsti saada ei toivotut ihmiset rajattu ulkopuolelle

Tuo estomahdollisuus on verkon ominaisuus, ei puhelimen. Tiettävästi mikään operaattori Suomessa ei tarjoa tuollaista palvelua - operaattoreiden intressi ei ole estää puheluita.

Höpölöpö, mun lapsilla on puhelimet joista pystyy estämään numeroita ja se on sen puhelimen ominaisuus eli LG:n joku malli (en tiedä mikä) pystyy estämään tekstiviestit jostaki numerosta ja toisella on sellanen nokian pinkki kosketusnäyttö puhelin ja siinä pystyy estämään kaikki jostaki numerosta sekä puhelut että viestit. Eli niissä on valikossa kohta josta valitaan että estä tämä numero.

[QUOTE="muu";22904311]Höpölöpö, mun lapsilla on puhelimet joista pystyy estämään numeroita ja se on sen puhelimen ominaisuus eli LG:n joku malli (en tiedä mikä) pystyy estämään tekstiviestit jostaki numerosta ja toisella on sellanen nokian pinkki kosketusnäyttö puhelin ja siinä pystyy estämään kaikki jostaki numerosta sekä puhelut että viestit. Eli niissä on valikossa kohta josta valitaan että estä tämä numero.[/QUOTE]

Ok.

[QUOTE="vieras";22904183]Miten sellanen asetus laitetaan? Siis mullahan saattaa olla ihan eri mallinen puhelin, mutta kysynpä kuitenkin..[/QUOTE]

Voi veljet, en kyllä muista yhtään mut mun mielestä kaikissa samsungeissa on se mahollisuus ja osassa nokioitakin. Se mun vanha puhelin on mun miehellä, joka taas on töissä niin en voi tarkistaa mistä sen saa valittua.

Omassa älykänsässä on valmiina estotoiminto ja siksipä ei operaattorin mainostajat pääse roskapostaamaan mitenkään kun olen estänyt numeron. Siinäpä pähkäilevät, voin estää minkä' tahansa numeron.

Alkuperäinen kirjoittaja Estävä eetu;30450909:
Omassa älykänsässä on valmiina estotoiminto ja siksipä ei operaattorin mainostajat pääse roskapostaamaan mitenkään kun olen estänyt numeron. Siinäpä pähkäilevät, voin estää minkä' tahansa numeron.

Mut ei tosiaan taida auttaa jos soittajalla on numeronäytön esto päällä?

Mun kolmessa edellisessä puhelimessa on "estä numero" toiminto.
Nykyisessä Lumiassa on ihan valikossa estoluettelo johon voi lisätä numeroita.
Muissa muistaakseni puheluasetusten kautta pääsee.

Tuuttaa varattua muistaakseni estetylle numerolle,
samsungissa tais tulla "puhelinnumero jota yrititte tavoittaa ei juuri nyt ole käytettävissä" tjsp teksti.

Mulla on lehtimyyjien numeroita nimettynä monta :D
Löytyy Aku Ankkaa, Gloriaa, Prinsessaa jne...
Tosin yks kerta meni pasmat sekaisin kun numerosta josta on yleensä tarjottu Gloriaa, Glorian kotia, antiikkia jne, soitettiin ja kaupattiinkin jotain Aku Ankan juniorikerhoa :D

• Tykkää
Reactions: Minni-hiiri
Mulla on hyvin simppeli ratkaisu ihan ilman älykapulaa.
Nimetön prepaid- liittymä. Numeron tietää vain ne, joille sen olen antanut, eli ei moni. Ei me luetteloihin ja mitäs luettelossa randon- numerolla ilman haltijatietoja tekiskään.

Operaattori kerran kuussa tjsp laittaa tekstarin ja tarjoaa jotain palvelua, mut eipä tuo häiritte.

• Tykkää
Reactions: Minni-hiiri

Uusimmat

Yhteistyössä