Saako paketin postista ilman lappua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Tilasin englannista vaatteita ja se pakettilappu on mennyt viereisellä tiellä asuvalle mieheni työkaverille, jolla sama talon numero kun meillä. AIka sattumaa. Oli luvannut tänään toimittaa sen lapun meille kun menee iltavuoroon, mutta ei tuonutkaan. Tietty tekis mieli hakea paketti postista. Antaakohan ne sen henkkareita vastaan?

Alkuperäinen kirjoittaja kysy:
mä oon saanut, mutta tää on aika pieni paikkakunta jossa kaikki on jotain tutun tuttuja vähintään

Jos oikeasti on tosi pieni paikkakunta ja helposti tunnistettava paketti niin siinä tapaukseesa, mutta muuten ei koska niitä paketteja on siellä aika onta

Alkuperäinen kirjoittaja :o:
Alkuperäinen kirjoittaja Jesus Christ Superstar:
Meillä ei saa edes suomalaisia paketteja lähetystunnuksellakaan. Toimii kaupan yhteydessä, eikä niillä ole niitä laitteita siellä.

Entä ne jotka ilmoitetaan tekstiviestillä?

Tuleeko pelkästään tekstiviestillä ilmoitettavia ja mistä?

Netanttilasta mulle on tullut tekstari, mutta myös se lappu sitten.

Ymmärrän kyllä, että jos paketteja tuodaan vaikka vain kerran päivässä sinne, niin lappu tulee samana päivänä kuin itse pakettikin, mutta kun se lappu tulee joskus vasta kolmen jälkeen ja asiat hoidetaan yleensä aamupäivästä, eikä viitsi montaa kertaa kauppaan ajella, vaikka suhteellisen lähellä onkin.

Yhteistyössä