Saako ottaa päähän?

Eli mä sain mun hellulta rahaa ja lahjakortin yhteen vaateliikkeeseen...
Saako mua ottaa päähän,ku en koskaan löydä siittä liikkeestä mtn ja nyt mun pitäs aika iso summa kuluttaa sinne :|

Tai no ei saa, mut mä en tiiä mitä hittoa mä sieltä ostan...
 
Seviä
Mites kauan lahjakortti voimassa? Kohtahan se sensonki vaihtuu, josko syys-/talvikuteista jotain kivaa löytyis? Niin, ja saa harmittaa, mutta näytä kultsullesi että olet kiitollinen!
 
S
Alkuperäinen kirjoittaja Seviä:
Mites kauan lahjakortti voimassa? Kohtahan se sensonki vaihtuu, josko syys-/talvikuteista jotain kivaa löytyis? Niin, ja saa harmittaa, mutta näytä kultsullesi että olet kiitollinen!
Aattelin samaa. Joku takki esimerkiksi?
 
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja Seviä:
Mites kauan lahjakortti voimassa? Kohtahan se sensonki vaihtuu, josko syys-/talvikuteista jotain kivaa löytyis? Niin, ja saa harmittaa, mutta näytä kultsullesi että olet kiitollinen!
Aattelin samaa. Joku takki esimerkiksi?
En tietenkään sille näytä mitään :D se on ihana kyllä :heart: Olin muutenki niin pahalla päällä,et muka jotenki otti se lahjakorttiki päähän. Siinä liikkeessä myydään kyllä varmasti jotain toppeja ja huppareita yms. mitä määkin voin käyttää, tuli vaan ensimmäisenä sellaset leopardilegginsit mieleen siittä liikkeestä :D
Se on ajatellu et se ostaa sen lahjakortin että varmasti ostan ittellenikin jotain,enkä aina vaan lapsille ja muille.
 
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja Seviä:
Mites kauan lahjakortti voimassa? Kohtahan se sensonki vaihtuu, josko syys-/talvikuteista jotain kivaa löytyis? Niin, ja saa harmittaa, mutta näytä kultsullesi että olet kiitollinen!
Aattelin samaa. Joku takki esimerkiksi?
se on voimassa 3kk, takkeja mulla on niin paljon etten tarvi ja käytän sen huomenna,ku oon valitellu että ei oo uusia vaatteita ja en halua et se loukkaantuu tai jotain,ku on selvästikki ajatellu mua.
 

Yhteistyössä