Niin, ei kai ihminen tuntemuksilleen mitään voi...itse en nyt varsinaisesti inhoa omaani, mutten voi väittää hänestä pitävänikään. Siedän pieninä annoksina. :ashamed:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja KaksiKertaaPienempi:Saa. Ja ehkä on parempi, että tuntee edes vihaa, kuin ei tunne enää mitään...
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Saa jos siihen on aihetta. Mä en vihaa omaani, mutta kannan niin valtavaa katkeruutta että välillä tuntuu että se myrkyttää mut sisältä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onpas täällä monia, jotka syyttelee äitiään pahoinvoinnistaan! Kasvakaapa aikuisiksi.
Alkuperäinen kirjoittaja harmautuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onpas täällä monia, jotka syyttelee äitiään pahoinvoinnistaan! Kasvakaapa aikuisiksi.
Ja sun pointti on....?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja harmautuu:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Onpas täällä monia, jotka syyttelee äitiään pahoinvoinnistaan! Kasvakaapa aikuisiksi.
Ja sun pointti on....?
No se, että kun näkee ja kokee vähän enemmän elämään, alkaa ymmärtämään monia asioita.
Alkuperäinen kirjoittaja harmautuu:Just. Pahoinvoinnin syy on äiti, siitä ei pääse mihinkään. Sen asian kanssa on tehtävä töitä jotta siitä pääsee yli, joten mielestäni helppo toisen sanoa että kasva aikuiseksi. Et toivottavasti ole samaa kokenut.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Viha syö itseä sisältä. Paras yrittää hyväksyä asia. Jos äiti on ilkeä ja itsekäs, se on hänen henkilökohtainen tappionsa.
Missä menee edes raja, milloin ihminen on vastuussa luonteestaan?
Jos äiti käyttäytyy ikävästi lapsiaan kohtaan, ei se normaalia ole.
Onko meillä oikeus tuomita epänormaali ihminen? Sääli olisi sopivampaa, mutta parempi vain olisi yrittää hyväksyä erilaisuus.
Ollaan iloisia siitä, että itse erotamme normaalin tavan käyttäytyä lasta kohtaan. Huonomminkin voisi mennä: jos itse kunnioittaisi sitä äitiä, jonka muut näkevät tekevän väärin. Se vääristäisi omankin äitiyden![]()