Niinpä.Miksi se sitten onnistu?Alkuperäinen kirjoittaja juuei:olihan kookostakin tind....perkele
Ja Saatanako ei sitä vastoin ole? Perinteinen vittu toimii parhaiten.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:[quote="Lunatic"
Aika laimea.
Ei toimi... Haluan koko sanan, mutta ei se näköjään käy. Olis 3-osainen nikkiAlkuperäinen kirjoittaja Höbänä:mites lyhennelmä siit? Stna?
Vittu on kaikkein karsein. En voi sietää sitä sanaa.
Silti tulee itekin kyl joskus päästeltyä sitä suusta kovan paikan tullen. :x
Mut en haluis nähdä täällä vittu-nikkejä. Miettikää nyt: Vitun kirahvi, Posliinivittu, Karva Vittunen, WITTU, Vitunvitunvittu, Vittu-mami-84, Vitun äippä ja vitun pojat, vittusaatana, vittu märkänä kotona ... jnejne. :x :x :x :x :x
Kyse olikin nyt Saatanasta ei vitusta.[
Vittu on kaikkein karsein. En voi sietää sitä sanaa.
Silti tulee itekin kyl joskus päästeltyä sitä suusta kovan paikan tullen. :x
Mä oon kranttu, en halua pissis-kirjoituksella kirjoittaa Noh, lisäsin tekstin profiiliin, ja jatkan samalla nikillä.Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:eiks se käy ees vaikka muodossa SaAtAnA tms.. ettei siis pelkkä saatana..
Saatko sinä jotain kiksejä tuosta? Pakko kysyä kun ei ymmärrä moista ihannointia...Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Mä oon kranttu, en halua pissis-kirjoituksella kirjoittaa Noh, lisäsin tekstin profiiliin, ja jatkan samalla nikillä.Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:eiks se käy ees vaikka muodossa SaAtAnA tms.. ettei siis pelkkä saatana..
Siis mistä? Ja minkä ihannoinnista? [/quote]Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:[quote="Meduusa"
Saatko sinä jotain kiksejä tuosta? Pakko kysyä kun ei ymmärrä moista ihannointia...
Ai? No, tuli sekin selväksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Etkö sä tajua, että sä oot satanisti kun sanoit saatana.
:O ...ööö... häh??Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:Saatko sinä jotain kiksejä tuosta? Pakko kysyä kun ei ymmärrä moista ihannointia...
Se on pätkä laulusta, siinäkään, ei ole mitään piiloviestiä, mihinkään suuntaan! Mutta jos joku sen niin haluaa ymmärtää, oma on asiansa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras vaan:Hui, mikä äiti (?). Vai lieneekö sulla lapsia?! Kylläpä tuntuu karmaisevalta toivoa saatanalta suojelusta (profiilisi) Tosi sairasta ja surullista.
Oukkidoukki! Jaa että laulusta ompi ne sanat Kiitos selvennyksestä! Joku jo näemmä tekikin minusta omat analyysinsäAlkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:http://www.kaytanhousuja.com/biisit/saatanan_huostassa.mp3
Biisi muitten joukossa. Ei ehkä ihan mun genreä, mutta en nyt menisi tuosta vielä tekemään KKK:sta pidemmälle vietyjä analyysejä.
Ihminen on siitä typerä eläin, että tuomitsee, ennen kuin tietääAlkuperäinen kirjoittaja Meduusa:Oukkidoukki! Jaa että laulusta ompi ne sanat Kiitos selvennyksestä! Joku jo näemmä tekikin minusta omat analyysinsäAlkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:http://www.kaytanhousuja.com/biisit/saatanan_huostassa.mp3
Biisi muitten joukossa. Ei ehkä ihan mun genreä, mutta en nyt menisi tuosta vielä tekemään KKK:sta pidemmälle vietyjä analyysejä.
Mun mielestä on mautonta käyttää Saatanaakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Jonkun mielestä ehkä, mun mielestä ei. Mutta en Jahvea ajatellut laittaa.Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:En minä tiedä oikeasti... Kokeilemalla se selviää. Mut älä mitään jahvea silti laita, se ois jo mautonta :/
Samael? Kavereiden kesken ihan vaan SaatanaAlkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei voi laittaa nikkiin sanaa Saatana, joka on kyllä väärin.
Ihanaa kun täällä on muitaki 'samiksii'Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ai? No, tuli sekin selväksi.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Etkö sä tajua, että sä oot satanisti kun sanoit saatana.