Saako nikissä käyttää sanaa Saatana?

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
[quote="Lunatic"

Aika laimea.
Ja Saatanako ei sitä vastoin ole? Perinteinen vittu toimii parhaiten.

[/quote]

Vittu on kaikkein karsein. En voi sietää sitä sanaa.
Silti tulee itekin kyl joskus sitä suusta kovan paikan tullen. :x
Mutta kirjotettuna en siedä yhtään.

Mut en haluis nähdä täällä vittu-nikkejä. Miettikää nyt:
Vitun lortto, Posliinivittu, Karva Vittunen, WITTU, Vitunvitunvittu, Vittu-mami-84, Vitun äippä ja vitun pojat, vittusaatana, vittu märkänä kotona ... jnejne. :x :x :x :x :x

Vittu on kaikkein karsein. En voi sietää sitä sanaa.
Silti tulee itekin kyl joskus päästeltyä sitä suusta kovan paikan tullen. :x

Mut en haluis nähdä täällä vittu-nikkejä. Miettikää nyt: Vitun kirahvi, Posliinivittu, Karva Vittunen, WITTU, Vitunvitunvittu, Vittu-mami-84, Vitun äippä ja vitun pojat, vittusaatana, vittu märkänä kotona ... jnejne. :x :x :x :x :x

:LOL: :LOL: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Höbänä:
eiks se käy ees vaikka muodossa SaAtAnA tms.. ettei siis pelkkä saatana.. :whistle: :D
Mä oon kranttu, en halua pissis-kirjoituksella kirjoittaa :D Noh, lisäsin tekstin profiiliin, ja jatkan samalla nikillä.
Saatko sinä jotain kiksejä tuosta? Pakko kysyä kun ei ymmärrä moista ihannointia...

vieras
[quote="Meduusa"
Saatko sinä jotain kiksejä tuosta? Pakko kysyä kun ei ymmärrä moista ihannointia...
Siis mistä? Ja minkä ihannoinnista? :eek: :eek: [/quote]

Etkö sä tajua, että sä oot satanisti kun sanoit saatana.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras vaan:
Hui, mikä äiti (?). Vai lieneekö sulla lapsia?! Kylläpä tuntuu karmaisevalta toivoa saatanalta suojelusta (profiilisi) :( Tosi sairasta ja surullista.
Se on pätkä laulusta, siinäkään, ei ole mitään piiloviestiä, mihinkään suuntaan! Mutta jos joku sen niin haluaa ymmärtää, oma on asiansa.

Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
http://www.kaytanhousuja.com/biisit/saatanan_huostassa.mp3

Biisi muitten joukossa. Ei ehkä ihan mun genreä, mutta en nyt menisi tuosta vielä tekemään KKK:sta pidemmälle vietyjä analyysejä.
Oukkidoukki! Jaa että laulusta ompi ne sanat :D Kiitos selvennyksestä! Joku jo näemmä tekikin minusta omat analyysinsä :whistle: ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Meduusa:
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
http://www.kaytanhousuja.com/biisit/saatanan_huostassa.mp3

Biisi muitten joukossa. Ei ehkä ihan mun genreä, mutta en nyt menisi tuosta vielä tekemään KKK:sta pidemmälle vietyjä analyysejä.
Oukkidoukki! Jaa että laulusta ompi ne sanat :D Kiitos selvennyksestä! Joku jo näemmä tekikin minusta omat analyysinsä :whistle: ;)
Ihminen on siitä typerä eläin, että tuomitsee, ennen kuin tietää :whistle: :D

Ja sille harmaalle, johan ny toki mulla lapsia on.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
En minä tiedä oikeasti... Kokeilemalla se selviää. Mut älä mitään jahvea silti laita, se ois jo mautonta :/
Jonkun mielestä ehkä, mun mielestä ei. Mutta en Jahvea ajatellut laittaa.
Mun mielestä on mautonta käyttää Saatanaakaan.
Tindepekkaperkelekin oli inhottava nikki, vaikka ihminen takana on ihan kiva.

Yhteistyössä