Pitäisi laittaa sairaalalasku kuitteineen Ifille, mutta pitääkö minun nyt käydä maksuautomaatilla, jotta saan kuitin heti? Vai saako Nodean nettipankista tulostettua virallisen kuitin?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulosta se maksettu lasku. Siinähän ne kaikki tiedot näkyy!
Alkuperäinen kirjoittaja Hankey:Ainakin pohjolaan kelpaa maksetusta laskusta tulostettu kuitti.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulosta se maksettu lasku. Siinähän ne kaikki tiedot näkyy!
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulosta se maksettu lasku. Siinähän ne kaikki tiedot näkyy!
Täh? Eihän se todista sitä onko se maksettu vai ei.
Mä menisin laskunmaksuautomaatille.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulosta se maksettu lasku. Siinähän ne kaikki tiedot näkyy!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulosta se maksettu lasku. Siinähän ne kaikki tiedot näkyy!
Jessus, ootko ihan pöhkö? Tottakai nettipankista tulostetussa kuitissa näkyy että lasku on maksettuJessus miten joku voi olla avuton..
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulosta se maksettu lasku. Siinähän ne kaikki tiedot näkyy!
Mä olen Kelaankin tulostanut kuitin nettipankista hämmäslääkärilaskustaJa on kelvannut!
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulosta se maksettu lasku. Siinähän ne kaikki tiedot näkyy!
Jessus, ootko ihan pöhkö? Tottakai nettipankista tulostetussa kuitissa näkyy että lasku on maksettuJessus miten joku voi olla avuton..
Ootko ite avuton?
Viestissä jota kommentoin lukee tulosta maksettu lasku!!!!!
Siinä ei sanota kuitista yhtään mitään.
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja plm:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Tulosta se maksettu lasku. Siinähän ne kaikki tiedot näkyy!
Mä olen Kelaankin tulostanut kuitin nettipankista hämmäslääkärilaskustaJa on kelvannut!
Joo joo totta hemmetissä KUITTI kelpaa mutta kun sitä ei ehdotettu vaan edelleen viestissä lukee TULOSTA SE MAKSETTU LASKU.
Laskun tulostaminen ei riitä, kuitin kyllä!
Opetelkaa lukemaan!