saako naapurin teinit lahdata jos oikein tahtoo :o

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
Mulla palaa pinna ihan just... hirvee mökä ja kolina käy.. niillä on jotkut bileet |O poika heräilee tohon meteliin.. nyt äsken kävin jo huutamassa kurkku suorana pihalla kun tappelivat tuossa oven edessä... ilmoitin et jos jatkuu niin soitan poliisit.. |O jatkuvaa huutoa ja kimitystä kuuluu, ja vois kuvitella kolinasta että vähintäänkin remontoivat.. perkele ei kestä |O

Mä kävisin karjumassa ja ukailemassa, jos ei sen jälkeenkään tehoa niin kai ne kytät olis soitettava jos tosiaan lapsen untakin häiritsee. Tai sitten vaan odottaisin kun vanhemmat joskus kotiutuu ja kävisin kantelemassa... Tai ehkä jos ihan oikeesti olis tuollanen tilanne niin antaisin olla (ellei se olis joka viikkoista) kuitenkin itsekkin joskus teini ollut ja mä jotenkin yritän aina niitä ymmärtää ja muistella omaa nuoruuttani.

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
noh, tääl jäkessä on ehkä 2 partioo öisin ja niilläkin riittää kiirettä.. muta ehkä ne tulee paikalle jos uhkaan että meen kohta mesoomaan tonne :D

Järvenpää rules :)
Soita poliisit: jos käy hyvä tsägä, saat itselles silmäiloa kaupanpäälliseksi kun siellä on muutama salskea konstu!

Alkuperäinen kirjoittaja Kinuski:
Mä kävisin karjumassa ja ukailemassa, jos ei sen jälkeenkään tehoa niin kai ne kytät olis soitettava jos tosiaan lapsen untakin häiritsee. Tai sitten vaan odottaisin kun vanhemmat joskus kotiutuu ja kävisin kantelemassa... Tai ehkä jos ihan oikeesti olis tuollanen tilanne niin antaisin olla (ellei se olis joka viikkoista) kuitenkin itsekkin joskus teini ollut ja mä jotenkin yritän aina niitä ymmärtää ja muistella omaa nuoruuttani.

Joo mut teinit ei opi tavoille jos joku ei opeta. Ja ko vanhemmat ei oo pitämässä rajoja ja niitä sitte kokeillaan, se on naapurien hommaa...

Valitus isännöitsijälle. Menee helpommin vanhemmillekin perille ja teineille tulee kuri, kun isännöitsijä ottaa yhteyttä, ja todennäköisesti eivät enää rellestä.

Juu meillä asuu alakerrassa venäläisiä isää lukuunottamatta se on suomalainen. Mutta kun hiljaisuus alkaa klo 22 niin 4v ja 2v kukkuvat vielä klo 23. Ja jos lapset nukkuu niin äitillä on vieraita ja höpisevät sitten parvekkeella kovaan ääneen...mikä kuuluu oikein selvästi meidän makkariin. Notta saiskohan nuokin lahdata ...ei kai en sellaista tekis mutta heidän teinpoika jo häädettiin häriöiden takia ...murtautui meidän kellariin koppiin ja muidenkin...ja tavaroita hävisi :/

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
Alkuperäinen kirjoittaja Kinuski:

Joo mut teinit ei opi tavoille jos joku ei opeta. Ja ko vanhemmat ei oo pitämässä rajoja ja niitä sitte kokeillaan, se on naapurien hommaa...

Juu mutta on mustaki ihan suht normaali ja tasapainoinen ihminen tullut kuitenkin :D. Tosin osaan omien lasten kohdalla olla tarkempi, omat vanhempani kun olivat ehkä liian sinisilmäisiä joissakin asioissa. Olen kyllä nyt aikuisena kertonut niille noita juttuja ja äiti on ollut ihan kauhuissaan eikä olis kuulemma ikinä arvannut :)

tää on rivari ja omistus kämppiä on, vanhemmat on varmaan yön duunissa joten eivät ehkä ees tiiä noista bileistä... alaikäisiä ovat joten baariinkaan eivät lähde.. toivottavasti ainakaan kun ei ne pääse täältä muulla kuin mopoilla... mutta kävin nyt äsken rauhallisesti koputtamasa ovelle ja snoin että nyt hiljenee tai ne poliisit oikeesti tyhjentää kämpän, naapurin tyttö snoi että ovat juuri heittämässä porukkaa pihalle, ja hyvinpä sieltä onkin jengi kaikonnut..

ja varmasti olen itse ollut pahempi, mutta eipä olla naapureita häiritty kun ollaan asuttu omakotitalossa... :snotty: mä kyllä ymmärrän kotibileitä, ja siksipä juuri en ole mennyt sanomaan aikaisemmin.. mut kello on jo niin paljon et ei huumori enää riitä... |O nyt vissiin kuitenkin bileet loppu ja rauha on maassa..

Alkuperäinen kirjoittaja La laa:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
noh, tääl jäkessä on ehkä 2 partioo öisin ja niilläkin riittää kiirettä.. muta ehkä ne tulee paikalle jos uhkaan että meen kohta mesoomaan tonne :D

Järvenpää rules :)
Soita poliisit: jos käy hyvä tsägä, saat itselles silmäiloa kaupanpäälliseksi kun siellä on muutama salskea konstu!

no sitäpä en ajatellut... hmm, vosikohan ne ihan vaik varmuudeks soitta viel paikalle :saint: oon meinaan nähny sen verran hyvän näköisiä poliiseja täällä että... :p

Me tehtiin kerran tälleen.. Naapurissa oli just tuollainen teinihelvetti irti, musa soi ja nuoriso huusi. Lapset kyl nukkui,mut ite ei saatu unen päästä kiinni. Etittiin find:lla(16400) bileitten järjestäjän nimi ja mieheni soitti tuntemattomasta numerosta, et Poliisi Heikkinen täältä poliisilaitokselta iltaa.. Kylläpä hiljeni alle 5 minuutissa!!! Hah!! Ja ikkunan raosta kuunneltiin kun bileitten järjestäjä tuhersi itkua, et jos porukat saa tietää.. Että niin kovaa porukkaa sitä loppujen lopuksi ollaan..

mä kävin joskus vuonna puukko ja paita sanomassa naapurin teinille esin nätisti puolilta öin että josko oltas ihan pikkusen hiljempaa kun minulla oli aamulla 6 töihin meno, ei auttanut, 2 kävin sanomassa jotta jos ei hiljene niin tulen ja puhkon kajareista kalvot ja katkon virtapiuhan, ei vieläkään hiljentyny ni soitin kytät, naapurin poika sai 2 vai 3kk kotiarestia :o ja siis ei nyt mistään ihan pikkupikku teinistä kuitenkaa ollu kyse, eli n.14-16v sakkia oli paikalla..

Yhteistyössä