Saako muuttoapua otaa muualta ku muuttofirmoista?

  • Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti
ap
Mä oon kyllä selannu netin läpi varmaan. Ja noi liikkeet just on kalliita, aattelin jos joku tietäis jonkun muun keinon :D Harmi ku en itte pääse helinkiin pakettiautolla kurvaileen :( Vuokraus ei ois kovin paha mut mitenpä kortiton sillä ajaa.
 
miekku
ostaa vai ottaa... opiskelijana sain kaikki muutot hoidettua opiskelukavereitten kanssa ruoka ja juomapalkalla, joskus ilman sitäkin kun oltiin muuttovelkaa puolin ja toisin. Aika monta muuttoa vuoden aikana kaveriporukassa tehtiinkin. Peräkärrytkin löytyi yleensä jonkun vanhemmilta.
 
Turvaudu sosiaalisiin verkostoihisi. Isän kaverin peräkärryyn tavaraa ja isä kuskiksi. Jos muuttopäivänä telkkarista tulee jääkiekkoa tai jalkapalloa, niin saat ison joukon äijiä muuttoavuksi, jos ostat myös korillisen kaljaa.
 
Ap
Ei ole kyse mun muutosta, vaan veljen joka muutti syksyllä helsinkiin pohjoisesta eikä ole vielä ehtiny hommata kortillisia kavereita. Eikä onnistu ihan helposti isukin tai muidenkaan lähtee apuun. Ja ostaa toki ei ottaa :D toi s ei aina toimi enkä huomannu. No, jospa se jotain keksis..
 

Yhteistyössä