"vieras"
[QUOTE="Mielipide";29195895]Minä olen sitä mieltä että ei pitäisi. Miehen ex ei ole ihan terve päästään (käy terapiassa) ja kyllä se näkyy lapsissa. Ei selkeästi tajua, mitä 8- ja 10-vuotiaiden lasten kuuluu kantaa ja millaisi asiot tuon ikäisille voi puhua. Sitä on tosi kuja katsella ja kuunnella. Elämänhallinta on myös kateissa, vaikka omasta mielestään varmasti onkin esimerkillinen vanhempi.[/QUOTE]
Kannattaa muistaa että miehesi ex ei ole yhtäkuin kaikki mt-ongelmaiset.
Mt-ongelmien kirjo on hyvin laaja kuten joku jo sanoikin.
Uskaltaisimpa väittää että suurimmasta osasta mt-ongelmaisia ei mt-ongelmia näe päällepäin.
Yhtä hyvin voi olla myös terve vanhempi,joka ei ymmärrä kuinka paljon lapsille voi asioita kertoa.
Oma äitini oli ihan terve mutta kertoi mielestäni ihan liian rankkoja juttuja kun olin lapsi.
Piti niin fiksuna että ajatteli minun kyllä ymmärtävän, vaikka mieli oli kehittymätön.
Kannattaa muistaa että miehesi ex ei ole yhtäkuin kaikki mt-ongelmaiset.
Mt-ongelmien kirjo on hyvin laaja kuten joku jo sanoikin.
Uskaltaisimpa väittää että suurimmasta osasta mt-ongelmaisia ei mt-ongelmia näe päällepäin.
Yhtä hyvin voi olla myös terve vanhempi,joka ei ymmärrä kuinka paljon lapsille voi asioita kertoa.
Oma äitini oli ihan terve mutta kertoi mielestäni ihan liian rankkoja juttuja kun olin lapsi.
Piti niin fiksuna että ajatteli minun kyllä ymmärtävän, vaikka mieli oli kehittymätön.