Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
ei jeesus,eihä sitä nyt kahessa päiväassä mitenkää huomaa :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2006 klo 04:02 plösöRyppyRusinamasu kirjoitti:toi kirja on niin vanha painos ettei sitä valitettavasti saa enää kirjakaupasta, ainakaan täältä, eli huutonetistä pitää metsästää tai kirjastosta lainata, ellei hyvällä säkällä löydä jostain antikvariaatista. mulla on Callanetics Extra, Ihannevartalo 30 päivässä, en tiedä mikä kirjoista on paras mutta luulisin että useimmilla on just tämä kirja!
oon harjotellu vatsaa nyt 6 päivää ja huomasin jo toisen harjotuskerran jälkeen että on ylhäältäpäin alkanu kiinteytymään, aluks ihmettelin että onko tää nyt näin vai kuvittelenko mä vaan mutta totta se on!![]()
ei jeesus,eihä sitä nyt kahessa päiväassä mitenkää huomaa :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2006 klo 09:41 oi jesus kirjoitti:[oon harjotellu vatsaa nyt 6 päivää ja huomasin jo toisen harjotuskerran jälkeen että on ylhäältäpäin alkanu kiinteytymään, aluks ihmettelin että onko tää nyt näin vai kuvittelenko mä vaan mutta totta se on!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2006 klo 11:38 Taivaansini laiskana kirjoitti:Mä lainasin kirjastosta pari eri Callanetics kirjaa ja mun mielestä ehdottomasti paras on se 30 päivän unelmavartalo-kuuriUnelmavartaloon tarvittais kyllä muutakin kuin 30 päivää, mutta kyllä se silti vaan tehoaa. Tänään on 18. pv kun teen sitä, ja siis syksyllä kävin sen 30 päivää ekan kerran läpi. Nyt tuntuu kaikki onnistuvan helpommin kuin ensimmäisellä kerralla, ns pahat liikkeetkään ei oo niin vaikeita tällä kertaa. Minuun nuo liikkeet ainakin tehoaa ja suosittelen lämpimästi muillekin tota liikuntamuotoa!! :attn:
T:Kaikkia liikuntaharrastuksia yleensä inhoava nyt joka ilta jumppaava![]()