Saako mikään iskelmä bändi tai biisi ihosi " kylmän väreelle " tai muuten vaan tykkäät

  • Viestiketjun aloittaja Fanni
  • Ensimmäinen viesti
Marika
Tarkottiko tuo otsikko hyvällä tavalla kylmille väreille? Ei nappaa iskelmä, ennemmin Sonata Arcticaa, Amorphista jne.

Mutta ihon saa kylmille väreille karseudessaan kaikki Jukka Kuoppamäet ja vastaavat. Ja yks ärsyttävimmistä biiseistä mitä ikinä on tehty on Mamban Vielä on kesää jäljellä.
 
ehkä nyt Irwinin "tyttö tuli" kun mutsi kerto et iskä oli laulanu tätä kun olin syntyny. Isä oli 20v silloin.

mutsi ehdotti tätä et tanssittas isän kans sit häis tää biisi kahestaan mut aika humpahtava se oli.
 
ihanaa, hengenheimolainen!
Alkuperäinen kirjoittaja sanskuu:
:whistle: Mä tykkään kuunnella aina iskelmää radiosta ja mp 3.sta. Oikein " humppa täti " :LOL: Finlanders on nyt " suosikki " :xmas:
Mä oon aina kuvitellu että oon jotenkin poikkeava "nuori" tällä palstalla!
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja sanskuu:
:whistle: Mä tykkään kuunnella aina iskelmää radiosta ja mp 3.sta. Oikein " humppa täti " :LOL: Finlanders on nyt " suosikki " :xmas:
Oih,Finlanders :heart: Monta hyvää kappaletta, kuten En, oikeesti, Et kai luule jne... :hug:
 
hengenheimolainen
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja sanskuu:
:whistle: Mä tykkään kuunnella aina iskelmää radiosta ja mp 3.sta. Oikein " humppa täti " :LOL: Finlanders on nyt " suosikki " :xmas:
Oih,Finlanders :heart: Monta hyvää kappaletta, kuten En, oikeesti, Et kai luule jne... :hug:
Finkut isköö näköjänsä meihin pohojalaasakkoohin

 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja hengenheimolainen:
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla:
Alkuperäinen kirjoittaja sanskuu:
:whistle: Mä tykkään kuunnella aina iskelmää radiosta ja mp 3.sta. Oikein " humppa täti " :LOL: Finlanders on nyt " suosikki " :xmas:
Oih,Finlanders :heart: Monta hyvää kappaletta, kuten En, oikeesti, Et kai luule jne... :hug:
Finkut isköö näköjänsä meihin pohojalaasakkoohin
Noh, en oo syntyperänen pohjanmaalainen,mut enpä poiskaan enää muuttaisi. Vaikka siel Fiskaris on kyllä mahtava olla muuten vain lomalla ( oon syntyjäni sieltä )
 

Yhteistyössä